Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 
نوشته شده توسط : LONDON EYE

زمانی که مدیریت شبکه لندن نشین من و تو پروژه سمت نو را با انتقال تارا آغداشلو از بی بی سی کلید زد می خواست تا در کسادی برنامه هایش، مخاطبین از دست رفته خود را بازگرداند اما هیچگاه فکر نمی کرد که این برنامه به یکی از منفورترین برنامه های تلویزیونی تبدیل شود.

شاید به جرأت بتوان برنامه سمت نو را یکی از منفورترین برنامه های تلویزیونی دانست. برنامه ای که توسط سه مجری کم آگاه  تلویزیون من و تو اجرا می شود و درباره هر موضوعی اظهار نظر می کند.

اگر کیوان عباسی، مدیر شبکه من و تو می دانست که با موافقت این پروژه به مخالفین و منتقدین تلویزیونش هر روز بیش از پیش اضافه می شود هیچگاه دست به چنین اشتباه بچه گانه ای نمی زد.

هجمه گسترده اعتراض ها نسبت به این برنامه بی محتوا و خسته کننده ای که یک ساعت از کنداکتور تلویزیون من و تو را اشغال کرده است مجریان سمت نو را بر آن داشت تا طی چند جلسه جلوی دوربین بیایند و پاسخگوی نظرهای بینندگان خود باشند.

 

گوشه ای از اعتراض ها به برنامه سمت نو

 

مجریان سمت نو نه تنها به نظرها احترام نگذاشته بلکه چندین بار اینگونه وانمود کردند که نظرهای مخالفین برایشان اهمیتی ندارد و اصلا آمده اند تا با آن ها مخالفت شود!

منصوره حسینی یکی از مجریان و تهیه کنندگان برنامه سمت نو در فیسبوک خود در پاسخ به اعتراض ها و مخالفت های گسترده ای که با آنان می شود چنین نوشت: « در پاسخ به همه کسانی که معترض اجرا، محتوا، دکور و حتی زمان و ... برنامه شده اند باید بگویم ما همه این اعتراض ها را می بینیم و می دانیم و از آن اطلاع داریم.عده ای که تعداد آنها کم هم نیست موافق برنامه سمت نو نیستند اما در اصل قرار نیست همه چیز طبق میل آنها باشد.»

 

 

مجری شبکه من و تو که چند باری روی ایر تلویزیون من و تو آمد و با عصبانیت به منتقدین و مخالفان برنامه سمت نو تاخت در ادامه از سرمایه گذاری مدیریت من و تو در برنامه سمت نو پرده برداشت و چنین نوشت: «ماه ها انرژی و وقت و هزینه برنامه ای مثل آکادمی و امکانات شبکه صرف این برنامه نشده که یک عده با چند کامنت بخواهند آن را زیر سوال ببرند.»

 

لینک دانلود فیلم (سرور 1)

لینک دانلود فیلم (سرور 2)

نکته قابل توجه اینست که به گفته منصوره حسینی، مجری تلویزیون من و تو، مدیریت این شبکه پس از تعطیلی آکادمی گوگوش 2014 به دليل افتضاحات اخلاقي تمام هزینه های آن را صرف برنامه سمت نو کرده است  تا نقطه ضعف های قبل خود را برطرف کند و با تمام نیرو به یکی از بهترین برنامه های این شبکه تبدیل شود اما با شکستی بزرگ مواجه گردید.

در پایان خاطر نشان می شود تجاوز تيام بصير از عوامل من و تو به يکي از دختران برگزيده سال و خودکشي اين خواننده، موضوعي بود که پريسا سحرخيز- مجري جدا شده از من و تو- اقدام به افشاي آن کرد و يک رسوايي بزرگ براي من و تو به ارمغان آورد.

 

 

هرچند بعد از افشاي اين عمل قبيح دختري که بعدها خودکشي کرد، با تهديد و تطميع باند من و تو در روبروي دوربين قرار گرفت و اصل ماجرا را به صورت تصنعي تکذيب کرد! اما تجاوز رها اعتمادي گرداننده اصلي برنامه آکادمي و يکي از تصميم‌گيران من و تو، به پسربچه 11ساله افتضاح ديگر آکادمي بود.

گفتنی است آکادمي موسيقي تلويزيون بهايي من و تو که هر ساله در قالب مسابقه خوانندگي برگزار مي‌شد، براي در امان ماندن از نقد مخاطبان و به فراموشي سپردن افتضاحات اخلاقي آن، در سال 2014 برگزار نشد.



:: موضوعات مرتبط: رها اعتمادی، مدیر شبکه من و تو، کیوان عباسی، manoto1، www.manoto1.com، آکادمی گوگوش، سایت شبکه من و تو
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو, رها اعتمادی, تجاوز جنسی, آکادمی گوگوش, روشنا
تاریخ انتشار : دوشنبه سوم شهریور 1393 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE
شبکه همجنسگرای بهایی «من و تو» در قالب یک برنامه سطحی خبری کوشید تا بر جنایات رژیم صهیونیستی سرپوش بگذارد!
 

این شبکه در برنامه «سمت نو» که توسط سه مجری ناآشنا باعلم سیاست اداره می‌شد، گروههای جهادی و مقاومت اسلامی مانند حماس را تروریست نامید و تأکید کرد: فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها(!) باید صلح کنند! برنامه سمت نو، فلسطینی‌هایی را که از حریم هویت و کاشانه خود دفاع می‌کنند، مسئول کشته شدن دیگر فلسطینی‌ها و صهیونیستهای اشغالگر و شهرک‌نشین توصیف کرد!

 

گفتنی است چندی پیش پخش برنامه سمت نو، به دلیل دستگیری مجری اصلی آن «تارا آغداشلو» متوقف شد.


آغداشلو به دلیل مصرف نوشابه‌های الکلی با ماشین خود و در حالت مستی با یک زن در لندن تصادف کرد. پلیس او را به دلیل مستی و تخلف از قوانین رانندگی دستگیر نمود.

 


حمید شب‌خیز صاحب تلویزیون ضد ایرانی «ای.تی‌.ان» مدتی پیش از فعالیت شبکه قاچاق دختران به کانادا با مدیریت کیوان عباسی گرداننده شبکه من و تو پرده برداشت!


من و تو با شبکه ده تلویزیون اسرائیل دارای قرارداد همکاری است.

 

کیهان



:: موضوعات مرتبط: manoto، مدیر شبکه من و تو، کیوان عباسی، manoto1، www.manoto1.com، من و تو1، سایت شبکه من و تو
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو, سمت نو, پخش زنده من و تو, تارا آغداشلو, عکس لو رفته
تاریخ انتشار : دوشنبه ششم مرداد 1393 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

"سمت نو" برنامه ای است که پروژه آن با انتقال "تارا آغداشلو" از بنگاه خبر پراکنی "بی بی سی" به شبکه "من و تو" کلید خورد. شبکه من و تو تا کنون دوقسمت از فصل جدید این برنامه را پخش کرده است.

 

 

"سمت نو" یکی از برنامه هایی است که مدیریت شبکه من و تو در کسادی برنامه سازی و افت شدید مخاطب، روی آن حساب باز کرده تا بلکه بتوانند به تلویزیونی که این روزها به مانند تلویزیون های لس آنجلسی عمل می کند، سر و سامان بخشند.

هفته جاری که قرار بود قسمت سوم این برنامه روی آنتن شبکه برود به یکباره و بدون اطلاع قبلی، درست در روز پخش این برنامه اعلام شد که این برنامه در این هفته پخش نمی شود.

توقف ناگهانی و بدون اطلاع قبلی این برنامه آن هم در قسمت های اولیه، سوال ها و ابهام های فراوانی را به وجود آورد تا آنجایی که سبب شد "مرجان اشتری" یکی از تهیه کنندگان این برنامه علت توقف سمت نو را بیان کند.

مرجان اشتری در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «اتفاقی که برای تارا افتاد و همه ما رو هم ناراحت کرد باعث شد تا این هفته مهمون خونه های شما نباشیم.»

 

 

وی که علت عدم پخش سمت نو در هفته جاری را دادگاهی شدن کارگردان این برنامه اعلام کرد، در ادامه این چنین نوشت: «تارا چند روز پیش که ناخواسته با یک زن تصادف کرد و متأسفانه اون زن حالش زیاد خوب نیست و پلیس هم درصد الکل رو غیر مجاز اعلام کرده و الان تارا بد جوری تو دردسر افتاده»  

البته رانندگی در حال مستی تارا آغداشلو، مجری و کارگردان شبکه من و تو و به کام مرگ فرستادن یک زن، تنها رسوایی اخلاقی عوامل شبکه بهائی من و تو نمی باشد.

پایبند نبودن مجریان و عوامل شبکه من و تو به اخلاق از مواردی است که همیشه همراه تلویزیون لندنی من و تو بوده تا آنجایی که در برخی از موارد با اعتراض شدید بعضی از مجریان و جدایی آنان نیز همراه شده است.

چندی پیش بود که طناز خامه یکی دیگر از مجریان شبکه من و تو به دلیل اعتراض به بی اخلاقی های صورت گرفته در شبکه من و تو از این تلویزیون جدا شد.

پریسا سحرخیز، شیدا و شبنم رئیسی نیز از جداشده های این چند ماه اخیر شبکه من و تو می باشند. 



:: موضوعات مرتبط: رها اعتمادی، بی بی سی، کیوان عباسی، www.manoto1.com، من و تو1، سایت شبکه من و تو، شبکه من و تو1
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو, سمت نو, پخش زنده من و تو, بی بی سی فارسی, عکس لو رفته
تاریخ انتشار : چهارشنبه یکم مرداد 1393 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

با دقت در عرصه فرهنگ سازی جهانی به مواردی خاص بر خواهیم خورد که نظام های غربی به خصوص نظام آمریکا و انگلستان با تغذیه از سرمایه های مالی و انسانی یهود، به شدت و با اصراری بسیار عجیب سعی در گسترش و تبلیغ آنها در میان مردم خود و دیگر ملت ها دارند. یکی از این موارد که شدیدا مورد توجه نظام فرهنگ سازی غرب بوده «همجنس گرایی» است.

 

سایت خبری چپ گرای کشور ترکیه (İNCE AYAR SİYASET) طی خبری از عملکرد برخی از چهره های مشهور این کشور در پیوستن و حمایت از همجنس گرایی انتقاد کرد.

 

 

این سایت خبری نوشت: « در کشور ترکیه نیز برخی از شخصیت های معروف از قبیل عدنان اکتار معروف به هارون یحیی به تبلیغ این اندیشه غیر انسانی می پردازد. حال سوال اصلی اینجاست در کشوری مثل ترکیه که دارای سوابق درخشان دینی است چرا باید اینچنین شخصیت های ساختار شکنی، به تبلیغ برخی از مواضع دینی خود ازجمله همجنس گرایی بپردازند.»

سایت İNCE AYAR SİYASET، در پایان مطلبش ضمن انتشار اسنادی، از به ثبت رسیدن اولین ازدواج های همجنسگرایی در انگلستان نیز خبر داد که در بین آن ها تارکان تِوِت‌اوغلو، خواننده مشهور کشور ترکیه و شاهین نجفی رپر ایرانی به چشم می خورد.

چندی پیش نیز کمپین حمایت از همجنس گرایی در انگلستان ضمن انتشار مطلبی تحت عنوان "ازدواج قانونی همجنس گرایان" از ثبت قانونی ازدواج برخی از همجنس گرایان در انگلستان خبر داد.

 

 

گفتنی است 28 مارس 2014 ازدواج همجنس گرایان در انگلستان و ولز قانونی شد و کمپین های حامی همجنسگرایی در این کشور به تبلیغ و ترویج آن می پردازند که با انتشار برخی از اسناد رسمی ازدواج همجنس گرایان در این کشور سعی در تشویق، حمایت و تبلیغ این کار غیر اخلاقی دارند. ثبت ازدواج همجنسگرایی تارکان توت اوغلو و شاهین نجفی با رها اعتمادی، برنامه ساز و مجری شبکه من و تو در انگلستان از مواردی است که این کمپین های حامی همجنس گرایی در این کشور با انتشار اسناد آن مانور تبلیغاتی می دهند.

 

 

بولتن نیوز



:: موضوعات مرتبط: رها اعتمادی، کیوان عباسی، www.manoto1.com، من و تو1، سایت من و تو، سایت شبکه من و تو، شبکه من و تو1
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو, ازدواج شاهین نجفی, رها اعتمادی, همجنسگرایی, عکس لو رفته
تاریخ انتشار : سه شنبه سی ام اردیبهشت 1393 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE
"عباس افندي" فرزند مؤسس فرقه ضاله بهاييت كه پس از فوت پدرش جانشين وي شد، به دليل جاسوسي‌ها و خدمات بزرگي كه براي دولت استعماري انگليس انجام داده بود لقب " سِر " را دريافت مي‌ کند! "سایمون گس" سفیر انگلستان در دوران فتنه نیز که البته به تازگی دوباره تحرکاتش را در ایران آغاز کرده است پس از سال 88 همانند عباس افندی لقب "سِر" را از سوی حکومت سلطنتی كشور انگلستان دریافت کرد.



پیوند وثیق بهائیت با قدرت های استکباری دنیا و همکاری سران بهائی با قدرت طلبان جهانی، در جهت تامین اهداف خود پیروان این فرقه را به تقابل با نظام جمهوری اسلامی سوق داده است؛ اجازه فعالیت آزادانه به بیت العدل بهایی در فلسطین اشغالی و مدیریت سران بهایی در شبکه های ضد جمهوری اسلامی در خارج از کشور گواهی عیان در اثبات این مطلب است.

ورود و نفوذ لابی بهائیان در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان از جمله بی بی سی فارسی، من و تو و صدای آمریکا به منظور ترویج، تبلیغ، مظلوم نمایی و در نهایت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد. این هدف شوم که از سوی حامیان این فرقه یعنی رژیم صیهونیستی، آمریکا و انگلیس پی ریزی شده است اکنون در این شبکه های ضد ایرانی دنبال می گردد.

آن دست از شبكههای ماهواره ای فارسی زبان كه به هدف، ارایه ی تصویری بهدور از واقعیت از فرقه ی بهایی، تشریح و توضیح عقاید فرقهبهایی، تأثیرگذاری برمخاطب و جذب نیروهای جدید و مظلوم نمایی فرقه ی بهاییت به خدمت بهائیان در آمده است و اسلامستیزی را نیز در راستای مقابله با انقلاب اسلامی جزو اهداف خود قرار دادهاند ، حامیان پخش برنامههای تلویزیون بهاییان از شبكههای خود می باشند.

نکته قابل توجه اینکه بسیاری از کارمندان و حتی مدیران این شبکه های تلویزیونی به مانند شبکه های بی بی سی فارسی، من و تو و صدای آمریکا از بهائیان بوده و لابی های این فرقه، هدایت گر برنامه های این تلویزیون ها می باشند. برخی از این شبکه ها در داخل ایران نیز از رابطینی استفاده می کنند که بسیاری از آنان بهائی می باشند. مدتی پیش شمیم اتحادی که جاسوس شبکه ضد انقلاب من و تو در داخل ایران بود به دلیل نشر اکاذیب و ارسال گزارش های دروغین و خلاف واقع به گزارشگر من و تو شناسایی و دستگیر شد.

در پایان خاطر نشان می شود، کسری ناجی و فرناز قاضی زاده در شبکه بی بی سی فارسی، کیوان و مرجان عباسی و رها اعتمادی در شبکه من و تو، سیامک دهقانپور و حمیده آرمیده از جمله بهائیانی هستند که با نفوذ و در اختیار گرفتن این سه شبکه ماهواره ای اهداف بهائیان را در جامعه ایرانی پیاده می کنند.

دانلود فیلم



:: موضوعات مرتبط: رها اعتمادی، من و تو، بی بی سی، صادق صبا، سایت شبکه من و تو، شبکه من و تو1
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو, پخش زنده من و تو, بی بی سی فارسی, بهائیت, عکس لو رفته
تاریخ انتشار : یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت 1393 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE
شفاف سازی منابع مالی رسانه ها یکی از ارکان مهم در راستای جلب اعتماد مخاطبان است. بینندگان شبکه های ماهواره ای (به عنوان گونه ای تأثیرگذار از رسانه) طبعا باید بدانند هزینه های شبکه ای که تماشایش می کنند از کجا و چگونه تأمین می شود؛ چراکه این آگاهی در قضاوت مخاطبان راجع به بیطرفی و استقلال آن شبکه مؤثر است.

 

نظر به حساسیت و اهمیت این موضوع، بیشتر شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب -اگرچه بر خلاف میل ذاتی- وادار به شفاف سازی درباره منابع مالی خود شده اند؛ چنانکه تلویزیون های فارسی زبان وابسته به دولت های غربی مثل بی بی سی و صدای امریکا (که مستقیما از سوی دولت های انگلیس و ایالات متحده تأمین مالی می شوند) بارها مجبور شده اند در برنامه های زنده به منابع تأمین مالی شان اشاره کنند.

علنی شدن همین واقعیت -یعنی وابسته بودن به دولت های بیگانه- نیز تأثیر قابل توجهی در ریزش مخاطبان این شبکه ها داشته است.

 


اما شبکه لندنی "من و تو" برای در امان بودن از این مشکل، منابع مالی خود را از بدو فعالیت تا کنون مخفی نگاه داشته و کنجکاوی در این خصوص را با پاسخ تکراری "اسپانسرهای خصوصی" رفع و رجوع می کند.

 


"سعید کریمیان" مدیر تلویزیون ماهواره ای «جم» (GEM.tv) که پیش تر گزارش های افشاگرانه ای درباره رقابت و اختلافات متعدد وی با مدیران شبکه من و تو منتشر شده است، طی بیانیه ای در وبسایت شخصی خود از دلالی افرادی همچون "امیرعباس فخرآور" برای جذب بخشی از بودجه «من و تو» پرده برداشت.

 

 


مدیر شبکه جم با حمله به برخی تلویزیون های دولتی که به هر دری می زنند تا بودجه ثابتشان را حفظ کنند یا آن را افزایش دهند، تصریح کرده: «ارتباط مدیرهای بعضی از شبکه ها با امیرعباس فخرآور، شخصی با لابی های مختلف در کنگره آمریکا و پارلمان انگلستان، نشان می دهد که چگونه تلویزیون داری تبدیل به دلالی برای عده ای شده است.»


وی در ادامه با تأکید بر این واقعیت که رسانه های دولتی هیچگاه نمی توانند مستقل باشند و بالإجبار مطابق میل اسپانسرهای دولتی خود برنامه سازی می کنند، تلویزیون هایی را که دست به دامن امیرعباس فخرآور شده اند "شکست خورده و ناموفق" خواند.

 


سعید کریمیان در بیانیه جنجالی خود که پایگاه صهیونیستی "بالاترین" نیز آن را منعکس نموده، می افزاید: «به گفته رابطینم و افرادی که از پروژه دلالی فخرآور خبرهای دقیقی را به من رساندند، بخشی از رفت و آمد امیرعباس فخرآور در کنگره آمریکا و پارلمان بریتانیا برای زنده نگه داشتن و یا حتی افزایش بودجه تلویزیون هایی مثل من و تو می باشد.»

 

 

 


وی با یادآوری ارتباط دست اندرکاران من و تو با امیرعباس فخرآور، از جذب بودجه های هنگفت دولتی توسط وی برای شبکه یادشده خبر داد و اضافه کرد: «ارتباط عمیق او [فخرآور] با کارکنان و مدیران این شبکه ها باعث شده تا بودجه آن ها افزایش پیدا کند؛ به صورتی که توانسته است در سال 2014 تنها بیش از 10 میلیون پوند برای تلویزیون من و تو جذب بودجه کند.»

 

 

 


مدیر شبکه ماهواره ای جم که البته خود عضو سازمان تروریستی منافقین است و شبکه اش از سوی این گروهک جنایت پیشه حمایت مالی می گردد، در بیانیه خود "لابی گری" را یکی از عوامل موفقیت در تلویزیون داری می داند.

 


در پایان خاطرنشان می شود، حمایت های بی دریغ امیرعباس فخرآور از شبکه لندنی "من و تو" و ارتباطات عمیق این مهره موساد با مدیریت و بدنه آن شبکه، به سهولت در اینترنت و شبکه های اجتماعی مجازی قابل رصد و ردیابی است.

 

 

 

 

 

فخرآور پشت سر جان کری وزیر امورخارجه آمریکا در نشست کنگره

 

 


برآورد تقریبی برخی هزینه های ماهانه شبکه لندنی من و تو

 

با توجه به مطالب مطرح شده در گزارش فوق راجع به منبع تأمین بودجه شبکه من و تو، بر آن شدیم که به صورت تقریبی هزینه های این شبکه در بازه زمانی یک ماهه را محاسبه کنیم که مؤلفه های آن در زیر می آید.

 


• مبلغ ماهیانه اجاره ماهواره برای پخش برنامه های شبکه من و تو

بر پایه اظهارات کارشناسان ستلایت و محاسبات دقیق آنان، ابتدا باید هزینه پخش برنامه های شبکه من و تو بر روی 4 ماهواره مختلف را محاسبه کرد:

 

- بهای اجاره ماهواره هاتبرد، معادل هر مگابیت حدود 13 هزار دلار می باشد. من و تو 4 مگابیت دارد، پس ماهی 52 هزار دلار می پردازد.

 

- بهای اجاره ماهواره عرب ست (بدر)، معادل هر مگابیت حدود 9 هزار دلار می باشد. من و تو 4 مگابیت دارد، پس ماهی 36 هزار دلار می پردازد.

 

- بهای اجاره ماهواره یوتل ستA7، معادل هر مگابیت حدود 7 هزار دلار می باشد. من و تو 4 مگابیت دارد، پس ماهی 28 هزار دلار می پردازد.

 

- بهای اجاره ماهواره یاه ست، معادل هر مگابیت 5 هزار دلار می باشد. من و تو 4 مگابیت دارد، پس ماهی 20 هزار دلار می پردازد.

 

بنابراین کل اجاره ماهانه ای که شبکه من و تو برای پخش از ماهواره می پردازد، 136 هزار دلار (حدود 410 میلیون تومان) است.

 


• مبلغی که ماهیانه صرف خرید برنامه های مستند می شود

هر مستند خریداری شده، چیزی بین 500 تا 1000 دلار برای شبکه ها هزینه برمی دارد. اگر هزینه دوبله و زیرنویس و تدوین آن هم 500 دلار در نظر گرفته شود، می توان گفت هر مستند به صورت میانگین 1000 دلار برای شبکه من و تو هزینه دارد.

در هر هفته حدود 10 مستند جدید (یا بیشتر) از این شبکه پخش می شود که در ماه به رقم حداقل 40 مستند می رسد.

با این حساب شبکه من و تو رقمی نزدیک به 40 هزار دلار (بیش از 120 میلیون تومان) صرف خرید برنامه های مستند می کند.

 


• مبلغی که ماهیانه صرف خرید سریال های داستانی می شود

- سریال هایی مثل "پوآرو" حدودا هر قسمت 1500 دلار خریداری می شوند. (یعنی حدود 4.5 میلیون تومان)


- سریال هایی مثل "قهرمانان" و "Grimm" به صورت فصلی با قیمت حدود 20 هزار دلار خریداری می شوند که با توجه کنداکتور پخش این شبکه، باید حدود 40 هزار دلار نیز برای خرید سریال های فصلی منظور کنیم. (یعنی حدود 120 میلیون تومان برای هر 3 ماه معادل تقریبا 40 میلیون تومان برای هر ماه)

 

 

• دستمزد ماهیانه کارمندان

اگر قرار باشد دستمزد کارکنان من و تو را هم در نظر بگیریم، به فرض که هر نفر ماهانه 2000 دلار (یا بیشتر) حقوق بگیرد، و باز هم با این فرض که 15 نفر در شبکه یادشده مشغول به کار باشند (البته می دانیم آمار حقیقی بیش از اینهاست) می شود ماهانه 30000 دلار دستمزد کارکنان؛ معادل تقریبا 90 میلیون تومان در ماه.
 

 

 

 

از آنجا که اطلاعی در رابطه با نحوه اجاره یا خرید ملک و ساخت استودیو در دست نداریم، این هزینه ها را در نظر نمی گیریم.

به علاوه اینکه در ساخت برنامه هایی مثل "بفرمایید شام" ، "شعر یادت نره" و "آکادمی موسیقی گوگوش" افزون بر هزینه های کلان تولید، مبالغی هم بابت هدیه به شرکت کنندگان پرداخت می شود، که از محاسبه آن ها هم چشم پوشی می کنیم.

تولیداتی از قبیل "شبکه نیم" (که به ساخت عروسک و دکور و غیره نیاز دارند) و همچنین گزارش های تصویری مانند «من و تو پلاس» و «تک شو» را نیز می توانید به فهرست بالا ضمیمه کنید.

 

 

بنابراین با یک شمارش سرانگشتی می توان نتیجه گرفت که بخشی از هزینه اداره شبکه لندنی "من و تو" (دستکم) چیزی قریب به 1 میلیارد تومان در ماه است. معادل 12 میلیارد تومان در سال.

 

عده ای از سر ساده انگاری می گویند به ما چه ربطی دارد که هزینه های فلان شبکه ماهواره ای از کجا می آید؟ ما فقط از برنامه های آن استفاده می کنیم!

ولی آیا بهتر نیست اندکی در این باره تأمل کنیم که: کدام دولت یا ارگان دولتی یا اصلا خصوصی، عاشق چشم و ابروی ما ایرانی هاست که این بودجه های میلیاردی را صرف راه اندازی چنین شبکه هایی کند؟!

 



:: موضوعات مرتبط: سعید کریمیان، رها اعتمادی، مدیر شبکه من و تو، کیوان عباسی، www.manoto1.com، سایت شبکه من و تو، شبکه من و تو1
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو, پخش زنده من و تو, شبکه جم, فخرآور, عکس لو رفته
تاریخ انتشار : چهارشنبه دهم اردیبهشت 1393 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

در سال ۲۰۰۷ میلادی بود که بخش جهانی بی‌بی‌سی اعلام کرد در پی تاسیس یک تلویزیون به زبان فارسی می باشد. درست 5 ماه قبل از انتخابات سال 88 بود که دولتمردان انگلیس تصمیم گرفتند تلویزیون فارسی بی بی سی را با بودجه ای هنگفت از سوی وزارت امور خارجه بریتانیا راه اندازی نمایند. این اقدام پس از ناکامی سرویس های مختلف جاسوسی و رسانه ای در براندازی نظام جمهوری اسلامی برای غرب از اهمیت خاصی برخوردار بود بطوری که بتوانند انتخابات سال 88 را آنگونه که می خواهند مهندسی نمایند.

مدیران و سیاست گذاران شبکه بی بی سی (BBC) به اقتضای منابع مالی این تلویزیون، مستقیم از سوی ملکه انگلیس انتخاب می شوند. نقش دولت انگلیس و حمایت مالی وزارت امور خارجه این کشور از بی بی سی فارسی، این تلویزیون را نزد مردم ایران به یک سازمان تک قطبی تبدیل کرده است که بیشتر بلندگوی وزارت امور خارجه انگلیس می باشد تا صدای افکار عمومی ایران. همین امر کافی بود تا رفته رفته مخاطبین بی بی سی فارسی ریزش پیدا کنند و رسانه ملکه انگلستان نتواند آنگونه که کاخ باکینگهام طراحی کرده بود اثرگذار باشد.

صادق صبا مدیر بخش فارسی بی‌بی‌سی درباره بودجه یکساله این شبکه و ارتباطش با دولت انگلیس می‌گوید: بودجه سالانه این شبکه 15 میلیون پوند است و بریتانیا چیزی رو به دنیا عرضه کرده که برایش پرستیژ بیارد، همه طبق یک منشور عمل می‌کنیم و یک سیاست ادیتوریال (editorial) داریم.


مستند تلویزیون ملکه انگلیس

تأسیس شبکه من و تو آن هم پس از انتخابات سال 88 و مخفی نگاه داشتن سیاست‌گذاران و منابع مالی آن توانست تا حدودی مخاطبین از دست رفته بی‌بی‌سی فارسی را به خود جذب نماید. اگر بی‌بی‌سی فارسی متعلق به دوران بحران است اما این تلویزیون من و تو است که با قالب فرهنگی و سرگرم کننده توانسته است در تمام دوران نقش پیاده نظام بی‌بی‌سی را ایفا کند.

آغاز فعالیت شبکه من و تو در لندن پس از سال 88 و بهره‌برداری از آرشیو بی‌بی‌سی کارشناسان را بر آن داشت تا این تلویزیون لندنی را مرتبط با بی‌بی‌سی فارسی معرفی نمایند. انتقال تعداد چشمگیری از نیروهای بی‌بی‌سی به من و تو، ورود آنان به مناطق محافظت شده نظامی- دولتی بریتانیا و شرکت در مهمانی‌های مشترک پرده از ارتباط معنادار بی‌بی‌سی فارسی با من و تو بر می‌دارد. ارتباطی که صادق صبا به عنوان مدیر بخش فارسی بی بی سی و کیوان عباسی مدیر من و تو در این سال‌ها نتوانستند مخفی کنند و با گاف‌هایی، ناخواسته از آن پرده برداشتند.



:: موضوعات مرتبط: manoto، بی بی سی، مدیر شبکه من و تو، کیوان عباسی، www.manoto1.com، من و تو1، سایت شبکه من و تو
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو, بی بی سی فارسی, انگلیس, فیلم لو رفته سالومه سیدنیا
تاریخ انتشار : چهارشنبه سوم اردیبهشت 1393 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

افشاگری مجری و برنامه‌ساز سابق شبکه من و تو و بازگو کردن علت جدایی از این شبکه، جنجال بسیاری را در فضای مجازی به وجود آورد.

روزنامه کیهان امروز سه شنبه 19/09/92 در ستون اخبار ویژه خود نوشت: افشاگری مجری و برنامه‌ساز سابق شبکه من و تو و بازگو کردن علت جدایی از این شبکه جنجال بسیاری را در فضای مجازی به وجود آورد.

به نوشته یکی از کاربران شبکه بالاترین، بیش از چند روز از افشاگری‌های پریسا – س نگذشته بود که در کمال تعجب به یکباره اکانت فیسبوک شخصی وی هک و حذف گردید. حذف فیسبوک پریسا سوال‌های فراوانی را در پی داشت تا اینکه وی در توییتر خود از تهدیدهای مسئولین شبکه من و تو خبر داد.

کار طعمه‌های آکادمی گوگوش به خودکشی کشید

وی در پستی جنجالی سوءاستفاده‌های اخلاقی و روابط جنون‌آمیز برخی از کارکنان شبکه را یکی از دلیل‌های اصلی ترک این شبکه اعلام کرد. «پریسا – س» پیشتر در اقدامی جداگانه با انتشار عکس‌هایی از روشنا (یکی از شرکت‌کنندگان برنامه آکادمی گوگوش)، از دست‌درازی یکی از کارمندان شبکه من و تو به روشنا و در ادامه از خودکشی نافرجام وی پرده برداشت.

بالاترین می‌افزاید: پریسا – س که اقدام مسئولین شبکه من و تو را در هک کردن فیسبوکش غیرحرفه‌ای و مغایر با آزادی بیان توصیف کرد نوشت: «متاسفانه کسانی که ادعای آزادی بیان دارند وقتی نظر شخصی‌ات را در مورد چیزی که دوست نداری میگی خیلی زود عصبانی میشن و کاملا بچگانه برخورد می‌کنن. باید به شبکه بگم که با بستن آی‌دی ‌فیسم نمی‌تونید واقعیت رو از بین ببرید. من هنوز با کارهاتون مخالفم. شما زن رو بازیچه خودتون می‌دونید.»

این افشاگری درباره روابط غیراخلاقی و رسوایی مربوط به بستری شدن شرکت‌کننده آکادمی گوگوش در کنار رسوایی دیگر رها اعتمادی مجری اصلی آکادمی مذکور در آزار و اذیت یک کودک 11 ساله باعث شده تا به نوشته بالاترین مدیران شبکه فعلا برای ادامه فعالیت دچار سردرگمی شوند.

یادآور می‌شود پریسا- س در صفحه فیس‌بوک خود به شکل سربسته نوشته است: خیلی وقته که با خودم کلنجار میرم حرفهای دلموم بزنم یا نه. هیچ‌وقت دوست نداشتم در مورد علت نبودنم حرفی بزنم اما این مسیج‌ها و درخواست‌های شما دوستان بود که منو وادار کرد تا پا رو دلم بذارم و حرف دلم و بزنم. خیلی سخته بخوام در مورد کسانی صحبت کنم که باهاشون زندگی کردم البته باید بگم بودن افرادی که به سرنوشت من دچار شدن. وقتی با همسرم رفتیم لندن با من و تو آشنا شدیم که ای کاش هیچ‌وقت این اتفاق نمی‌افتاد اما اون زمان به خاطر شرایط اقتصادی خانواده‌ام چاره‌ای جز این نداشتم. حتی تصورشم سخته که بخوای تو شرایطی کار کنی که با روحیه است جور در نیاد ولی میشد یه جورایی باهاش کنار اومد. تنها چیزی که نمی‌شد باهاش کنار اومد و برام خیلی سخت و عذاب‌آور بود این بود که بخوام با کسی غیر از همسر خودم رابطه داشته باشم و یا قبول کنم که همسرم با کسی غیر از من باشه. چیزی که برای خیلی از اعضای شبکه عادی بود. اونقدر عادی که حتی همسراشونو به همدیگه پیشنهاد می‌دادند و به این بهونه مهمونی می‌گرفتند. واقعا شرمم میاد از چیزهایی که تو این مهمونی‌ها میگذشت بگم.

منبع: فارس



:: موضوعات مرتبط: رها اعتمادی، آکادمی گوگوش، روشنا آکادمی، manoto1، www.manoto1.com، سایت شبکه من و تو، شبکه من و تو1
:: برچسب‌ها: روشنا آکادمی, پریسا سحرخیز, شبکه من و تو, خودکشی, آکادمی گوگوش
تاریخ انتشار : سه شنبه نوزدهم آذر 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE
مدتی است غیبت ناگهانی و بحث برانگیز "پریسا سحرخیز"، مجری و برنامه ساز شبکه من و تو سوال ها وابهام های فراوانی را به دنبال داشته است تا اینکه این مجری زن از جداشدنش از تلویزیون من و تو خبر داد. پریسا سحر خیز که مدعی است، خود از این شبکه جدا شده است تنها دلیل این جدایی را سوء استفاده های اخلاقی در این شبکه عنوان کرد.
 
وی در فیسبوک شخصی خود درخواست طرفدارانش را علت بازگو کردن جدایی خود از شبکه من و تو عنوان کرد و در آغاز نوشت: «خیلی وقته با خودم کلنجار میرم که حرفهای دلمو بزنم یا نه. هیچ وقت دوست نداشتم درمورد علت نبودنم حرفی بزنم اما این مسیج ها و درخواست های شما دوستان با محبتم بود که منو وادار کرد تا پا رو دلم بذارم و حرف دلم و بزنم.»
 

 
سحرخیز در ادامه حرف های جنجالی خود ضمن اشاره به سوءاستفاده های غیراخلاقی صورت گرفته در شبکه من و تو و روابط ضربدری عوامل این شبکه انگلیسی افزود: «تنها چیزی که نمی شد باهاش کنار اومد و برام خیلی سخت و عذاب آور بود این بود که بخوام با کسی غیر از همسر خودم رابطه داشته باشم و یا قبول کنم که همسرم با کسی غیر از من باشه.»
 
مجری سابق شبکه من و تو به پارتی های غیر اخلاقی عوامل شبکه من و تو در لندن هم اشاره کرده و اضافه کرد: «چیزی که برای خیلی از بچه های شبکه عادی بود اونقدر عادی که حتی همسراشون و به همدیگه پیشنهاد می دادند و به این بهونه مهمونی های زیادی می گرفتند. واقعا شرمم میاد از چیزهایی که تو این مهمونی ها می گذشت بگم.»
 
این در حالی است که چندی پیش پریسا سحرخیز در اقدامی مشابه لب به افشاگری گشوده و  از تجاوز جنسی تیام بصیر مجری شبکه من و تو به خانم روشنا، از شرکت کنندگان آکادمی گوگوش پرده برداشت.
 

روشنک (روشنا) در بیمارستان بعد از خیانت تیام
 
پریسا سحرخیز در این افشاگری ضمن اشاره به خودکشی روشنا در پی تجاوز تیام به وی نوشت: «خوشبختانه حال روشنا رو به بهبودیه. چقدر خوشحالم که روشنا بعد از اون خیانتی که تیام در حقش انجام داد و باعث شد تا تصمیم نادرستی بگیره و دست به خودکشی بزنه شانس دوباره ای برای زندگی پیدا کنه. تو این مدتی که از شبکه جدا شدم خیلی ها سرزنشم کردن ولی وقتی که شنیدم چه بلایی سر روشنا آوردن و چطور احساسات این دختر رو وسیله ای برای هوس بازی های خودشون قرار دادن از تصمیمی که گرفتم خیلی خوشحال شدم.»
 

روشنا در کنار تیام بصیر
 
با این حساب ناگفته پیداست تلویزیونی که بداخلاقی ها و سوء استفاده های اخلاقی در آن تبدیل به امری عادی شده است به دنبال عادی سازی آن و ترویج اینگونه بی بند و باری های در قالب برنامه های مختلف است. برنامه هایی با سناریوهایی انگلیسی.
 

 

:: موضوعات مرتبط: رها اعتمادی، آکادمی گوگوش، روشنا آکادمی، manoto1، www.manoto1.com، سایت شبکه من و تو، شبکه من و تو1
:: برچسب‌ها: روشنا آکادمی, آکادمی گوگوش, تجاوز جنسی, عکس لو رفته, پریسا سحرخیز
تاریخ انتشار : سه شنبه دوازدهم آذر 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE
پس از گاف ها و توهین های بی بی سی فارسی به ایرانیان و جعلی خواندن کشور ایران توسط این رسانه که منجر به منفور شدن شبکه حتی در بین عناصر ضدانقلاب شد، گویا بلندگوهای دولت انگلستان برای فارسی زبانان از این بنگاه خبرپراکنی به تلویزیون من و تو انتقال یافته است.
 

                                               اعتراض به شبکه بی بی سی

 

تلویزیون من و تو که این روزها بعد از منفور شدن بی بی سی فارسی نزد ایرانیان به بلندگوی وزارت امور خارجه انگلستان تبدیل شده است طی مطلبی ارتباطش را با این وزارت خانه علنی کرد.

 

شبکه من و تو طی خبری در فیسبوک اش از تماس وزارت امور خارجه انگلستان با این شبکه خبر داد و در ادامه نوشت: «وزارت خارجه انگلیس در گفتگو تلفنی با تلویزیون من وتو۱ گفت: “سفارت انگلیس در تهران بازگشایی نخواهد شد بلکه روابط در سطح کاردار غیر مقیم برقرار خواهد شد. “»


 
 
شبکه من و تو که این روزها بیش از پیش تبدیل به رابط رسانه ای دولتمردان انگلیسی با ایرانیان شده است در ادامه خواستار برقراری امنیت کارمندان انگلیسی در تهران شد و نوشت: «تا زمانی که ایران امنیت کارمندان انگلیس در تهران را تضمین نکند این امر میسر نمی شود. ضمن اینکه بریتانیا به خاطر حمله به سفارتش در تهران به عنوان نشان حسن نیت از طرف ایران طلب خسارت دارد.»

 

نکته قابل توجه اینست که گویا رسانه کیوان عباسی (شبکه من و تو) مورد جایگزین بی بی سی فارسی بوده است؛ گزینه ای که بعد از منفور شدن بی بی سی فارسی به طور رسمی جایگزین آن شده است.



:: موضوعات مرتبط: مدیر شبکه من و تو، کیوان عباسی، manoto1، www.manoto1.com، سایت شبکه من و تو، شبکه من و تو1
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو, بی بی سی فارسی, انگلیس, پخش زنده من و تو, آی پی جدید من و تو
تاریخ انتشار : چهارشنبه هشتم آبان 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE
شبکهٔ ماهواره ای من و تو، وابسته به شبکه تلویزیونی مرجان با مدیریت کیوان و مرجان عباسی در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۰ در شهر لندن راه‌اندازی شد. این شبکه تلویزیونی که بعد از هاستلر تی وی، تلویزیون آزادی و ببین تی وی چهارمین تجربه کیوان عباسی به حساب می آید در ابتدا با شعار اینترتیمنت و سرگرمی شروع به فعالیت نمود.

گردانندگان "من و تو” در این مدت سعی داشتند تا تلویزیونشان را خصوصی و مستقل جلوه دهند اما رفته رفته گذشت زمان برخی از دیدگاه ها را نسبت به مستقل بودن این شبکه تغییر داد.

پخش برنامه هایی مثل Greatest Hits ، از تهران تا قاهره، کوروش هرگز نخواب، در تبعید و رضا شاه توسط شبکه من و تو و دعوت از خانواده پهلوی و سلطنت طلبان در برنامه های من و تو، گرایش های این شبکه را به سمت سلطنت طلبان و دربار پهلوی بیشتر از قبل آشکار ساخت.

پخش چنین برنامه هایی از من و تو بسیار مورد توجه سلطنت طلبان خصوصا دربار پهلوی قرار گرفت تا آنجایی که قدردانی و تشکرهای رضا پهلوی را از مدیران این تلویزیون در پی داشت.

رضا پهلوی در 25 مهر 1392 طی پیامی به مدیر شبکه من و تو، کیوان عباسی از وی قدردانی نمود. رضا پهلوی خطاب به کیوان عباسی از مبارزات وی و دیگر یارانش قدردانی نمود و با توصیه به وی، از نقشه شوم براندازی نظام جمهوری اسلامی سخن گفت.

رضا پهلوی در ادامه از حمایت هایش از کیوان عباسی و شبکه من و تو خبر داد و نوشت: «عملکرد موفقیت آمیز شما در این سال ها مایه بسی افتخار است.»
 

 
شبکه من و تو که در این روزها همزمان با تولد محمدرضا پهلوی در تدارک سومین سال تولد خود می باشد و تاکنون با ادای دینی که نسبت به پهلوی ها داشته، ارادت خود را به این دربار ثابت کرده است از سوی شورای ملی ایران نیز پیامی را به مناسبت تبریک سالروز تولدش دریافت نمود. 
رضا پهلوی به عنوان سخنگوی شورای ملی ایران با تبریک به کیوان عباسی به مناسبت سومین سال تولد شبکه من و تو، در پایان این پیام نوشت: «شورای ملی ایران پیشاپیش سالروز تولد تلویزیون من و تو را به یاران این تلویزیون پارسی تبریک می گوید و برای آن آرزوی سربلندی و کامیابی دارد.»
 
چندی پیش نیز پخش مستند رضا شاه از شبکه من و تو با استقبال و بیانیه های تشکر آمیز سلطنت طلبان همراه بود. رضا پهلوی در فیسبوکش بخاطر ساخت رضا شاه از مدیران شبکه من و تو تشکر و قدردانی نمود.
 
 
ارادت گردانندگان شبکه من و تو به دربار پهلوی و حمایت های این تلویزیون از سلطنت طلبان در حالی صورت می گیرد که به اذعان بیشتر سلطنت طلبان، دیگر زمان سلطنت بر مردم نسخ شده و زمان دموکراسی بر ملت ها فرا رسیده است. 
کیوان عباسی که از زمان مدیریتش در تلویزیون سلطنت طلب آزادی در لس آنجلس هویت سلطنت طلبانه خود را بر همگان معرفی نمود اکنون در شبکه من و تو با عنوان مدیر این تلویزیون به همراه دیگر سلطنت طلبان به دنبال باز گرداندن سلطنت بر ملت ها می باشد.

خاطرنشان می شود بعد از توهین های بی بی سی فارسی به ایرانیان از جمله جعلی خواندن ایران و منفور شدن این شبکه حتی در بین عناصر ضد انقلاب، گویا نقش شبکه من و تو بیش از پیش به عنوان جایگزین بی بی سی پر رنگ تر شده و توجه های بیشتر سلطنت طلبان را به خود جلب نموده است.

:: موضوعات مرتبط: رها اعتمادی، کیوان عباسی، manoto1، www.manoto1.com، سایت شبکه من و تو، شبکه من و تو1
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو, مستند رضاشاه, تولد شبکه من و تو, آی پی جدید من و تو, عکس لو رفته
تاریخ انتشار : شنبه چهارم آبان 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

شبکه من و تو که در ابتدا با شعار اینترتیمنت (سرگرمی و تفریحی) به روی ایر آمد و به این بهانه برنامه های مختلفی را پخش کرد به مرور زمان نقاب سیاسی خود را کنار زد و رفته رفته هویت اصلی خود را به مخاطبینش نشان داد.

این شبکه با پخش برنامه هایی در قالب سرگرمی و تفریحی سعی کرد تا به اهداف سیاسی مورد نظر خود برسد. برنامه های “دکتر کپی” و “شبکه نیم” از جمله برنامه هایی است که سیاست های شبکه من و تو را بیش از پیش بر همگان آشکار می سازد.

برنامه دکتر کپی، برنامه ای عروسکی است که سعی دارد تا سناریوهای سیاسی گردانندگان شبکه من و تو را به مخاطبین خود القاء نماید.

بحث بر سر حضور و یا عدم حضور “ساسان سمایی” برنامه ساز و گوینده عروسک دکتر کپی در برنامه این هفته ابهامات بسیاری را در پی داشت تا اینکه “شبنم رئیسی” از عوامل این برنامه که با عنوان “خانم گزارشگر” در برنامه دکتر کپی ایفای نقش می کند در وبسایتش از بستری شدن ساسان سمایی (دکتر کپی) در بیمارستان خبر داد.

خانم گزارشگر

شبنم رئیسی با اشاره به مسمومیت شدید ساسان سمایی بر اثر مصرف الکل و ترامادول در پارتی عوامل من و تو، نوشت: «بعد از معاینه، دکتر به ما گفت ساسان دچار مسمومیت شده و کلیه و دستگاه تنفسیش آسیب شدیدی دیدند آخه ساسان بخاطر فشار کاریش ترامادول مصرف می کرد اون شب هم تو مهمونی تو خوردن الکل زیاده روی کرد و یه دفعه از هوش رفت. »


پارتی شبانه

شایان ذکر است رعایت اصول و اخلاق از مهمترین رسالت عوامل یک رسانه به حساب می آید، امری که تا کنون با بی احترامی به مخاطبین خود و با برگزاری پارتی های شبانه و مصرف قرص های اعتیاد آور توسط عوامل شبکه من و تو زیر پا گذاشته شده است.

دکتر کپی



:: موضوعات مرتبط: رها اعتمادی، عکس لو رفته، manoto1، www.manoto1.com، آکادمی گوگوش، بلاگفا، سایت شبکه من و تو
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو, شبکه نیم, دکتر کپی, پارتی شبانه, عکس لو رفته
تاریخ انتشار : شنبه بیستم مهر 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

روزنامه کیهان نوشت:

مدير يک شبکه فارسي زبان ضدايراني گفت: معتقدم مردم اسرائيل(غاصب) بهترين مردم جهان هستند!

مدير شبکه من و تو در مصاحبه با کانال 10 تلويزيون رژيم صهيونيستي، از همکاري اين شبکه با اين تلويزيون دولتي رژيم غاصب صهيونيستي خبر داد.

اين مصاحبه که در رسانه هاي رژيم اشغالگر قدس منتشر شده است، از اولين همکاري رسمي يک شبکه فارسي زبان با اسرائيل خبر مي دهد.

به گزارش رسيده در اين گفت وگو مسئولين کانال 10 رژيم اشغالگر نگراني هاي منطقه را علت کليد زدن چنين همکاري بيان کردند و گفتند: «اين همکاري بين کانال 10 اسرائيل و شبکه من و تو در توليد برنامه اي که همزمان در هر دو شبکه پخش مي شود، صورت مي گيرد.»

کيوان عباسي در اين مصاحبه گفت: «بر اين باور هستم که مردم اسرائيل بهترين مردم جهان هستند! و همين واقعيت مرا واداشت تا در يک توليد مشترک با کانال 10 به توافق برسيم.»

اعضاي شبکه من و تو که بدون آگهي، فعاليت مي کند (!) جملگي عضو گروه جوانان بدون مرز است که يک شرط عضويت در آن، اعتقاد به جهان وطني و همجنسگرايي است.

کيوان عباسي و مرجان عباسي دو فرد بهائي هستند که گفته مي شود در حالي که از محارم يکديگر هستند، به ازدواج هم درآمده اند.

در شبکه من و تو، لفظ اسرائيل به جاي فلسطين به کار برده مي شود.



:: موضوعات مرتبط: رها اعتمادی، کیوان عباسی، manoto1، آکادمی گوگوش، امید خلیلی، سایت شبکه من و تو، شبکه من و تو1
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو, شبکه نیم, مدیر شبکه من و تو, کانال 10 اسرائیل, عکس لو رفته
تاریخ انتشار : شنبه بیست و سوم شهریور 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

استفاده شبکه من و تو از برنامه های انگلیسی و همکاری کیوان عباسی، مدیر این شبکه با کارگردانان و برنامه سازان سازمان های مختلف، سبب شده است تا این تلویزیون با استفاده از تجربیات دیگر رسانه ها، سناریوهای خود را در قالب برنامه های سرگرم کننده به مخاطبین خود القاء نماید.

تولید و پخش برنامه “شبکه نیم” در من و تو که در آن جریان های مختلف سیاسی مورد حمله قرار گرفته است حاکی از ناامیدی این شبکه از پیشبرد اهداف سلطنت طلبانه خود می باشد.

کیوان عباسی، مدیر شبکه من و تو در مصاحبه با کانال 10 اسرائیل، از همکاری شبکه من و تو با این تلویزیون دولتی در یک تولید مشترک خبر داد.

این مصاحبه که در خبرگزاری walla اسرائیل و رسانه های دیگر این رژیم منتشر گردیده است، از اولین همکاری رسمی یک شبکه فارسی زبان با اسرائیل خبر می دهد.

در این گفتگو مسئولین کانال 10 اسرائیل نگرانی های منطقه را علت کلید زدن چنین همکاری بیان کردند و گفتند: «این همکاری بین کانال 10 اسرائیل و شبکه من و تو در تولید برنامه ای که همزمان در هر دو شبکه پخش می شود، صورت می گیرد.»

شبکه نیم که کپی شده از برنامه طنز عروسکی در کانال 10 اسرائیل می باشد، اکنون قرار است با همکاری تلویزیون اسرائیلی تولید گردد.


شبکه نیم (LONDON EYE)

کیوان عباسی در این مصاحبه گفت:

«بر این باور هستم که مردم اسرائیل بهترین مردم جهان هستند و همین واقعیت مرا واداشت تا در یک تولید مشترک با کانال 10 به توافق برسیم.»

اظهار نظر کیوان عباسی در مورد بهترین بودن اسرائیلی ها، نقطه ابهامی است برای هر ایرانی که من و تو آن را روشن می سازد.

مدیر شبکه من و تو (LONDON EYE)

نکته قابل توجه اینست که شور و اشتیاق مدیر شبکه من و تو در همکاری با کانال 10 تا حدی است که مردم اسرائیل را بهترین مردم می خواند. همکاری شبکه من و تو با تلویزیون دولتی رژیم اسرائیل در حالی صورت گرفته است که مسئولین من و تو مدام ادعای خصوصی بودن این شبکه را دارند.

گفتنی است برنامه دکتر کپی نیز برنامه مشابه شبکه نیم می باشد که به عنوان مکمل این برنامه در من و تو پخش می گردد.

'_בובה של מדינה_ תשתף פעולה עם מקבילה איראנית - וואלה! תרבות' - e_walla_co_il__w=_201_2675490



:: موضوعات مرتبط: manoto، رها اعتمادی، بی بی سی، کیوان عباسی، www.manoto1.com، سایت شبکه من و تو
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو, شبکه نیم, مدیر شبکه من و تو, لیست پخش برنامه های من و تو, عکس لو رفته
تاریخ انتشار : سه شنبه نوزدهم شهریور 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

به گزارش  LONDON EYE؛  شبکه من و تو که سناریوی تفرقه افکنی بین قومیت های ایرانی را از ابتدای تأسیس در دستور کار قرار داده است و همسو با شبکه بی بی سی فارسی پروژه تجزیه طلبی را دنبال می کند، در اقدامی جدید هموطنان غیور کُرد زبان را مورد اهانت خود قرار داد این شبکه به بهانه مستند ” قتل بناز” (دختری اهل کردستان عراق که توسط خانواده اش کشته شد)، هم میهنان کرد زبان را مروج قتل ناموسی در ایران معرفی کرد.

سالومه سیدنیا

“پریسا ساوجی”، مجری شبکه من و تو که به بررسی این واقعه می پرداخت، با متهم کردن هموطنان کرد زبان به عنوان عاملان قتل های ناموسی در ایران، دلیل این امر را دور افتاده بودن استان کردستان دانست و مدعی شد: «در جاهایی از ایران هنوز این قتل های ناموسی اتفاق می افتد. در کردستان، عراق و بعضی از نقاط  خیلی دور افتاده ایران این اتفاقات رخ می دهد.»

این اقدام بی شرمانه شبکه من و تو که با اعتراض بسیاری از بینندگان خود مواجه گردید به اینجا ختم نشد.

کامنت های اعتراضی به پریسا ساوجی

مدتی پیش نیز سالومه سیدنیا یکی دیگر از مجریان شبکه من و تو که به تمسخر و توهین کردن به ایرانیان شهرت دارد در اقدامی وقیحانه با بی غیرت خواندن مردم ایران، در صفحه فیسبوکش نوشت: «غیرت ایرانی را صاعقه زد»! 

توهین سالومه سیدنیا به مردم ایران

توهین سالومه سیدنیا و دیگر مجریان شبکه من و تو که خشم بسیاری را به دنبال داشته است در حالی رخ می دهد که این شبکه نه تنها از ایرانیان عذر خواهی نمی کند بلکه برای رسیدن به اهدافش، توهین ها و افتراهایش را روز به روز علیه مردم ایران افزایش می دهد.  

کامنت های اعتراضی به سالی تاک

نکته قابل توجهی که در شبکه من و تو به چشم می خورد و تا حدودی پشت پرده سیاست های برنامه ریزی این شبکه را برملا می سازد، بهره بردن این شبکه از کارگردانانی با سابقه فعالیت در رسانه های اسرائیلی می باشد. افرادی که برای آنان شرف مردم ایران کوچکترین اهمیتی ندارد.     

برنامه سالی تاک

Danny Connew” یکی از کارگردانان برنامه “سالی تاک” (با اجرای سالومه سیدنیا) که همزمان، کارگردان برنامه “چرا که نه؟” (با اجرای ندا جناب) نیز می باشد در سال 2008 به عنوان برنامه ساز در یکی از تلویزیون های دولتی اسرائیل فعالیت داشته است.

وی که سابقه فعالیت در کانال 2 اسرائیل را دارد به تلویزیون من و تو آورده شده و در کنار برنامه سازان و دیگر کارگردانان غیر ایرانی در این شبکه، کارگردانی برخی از برنامه ها را بر عهده گرفته است.   

سالی تاک


  video player




:: موضوعات مرتبط: عکس لو رفته، پانته آ مدیری، www.manoto1.com، سایت شبکه من و تو، شبکه من و تو1
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو, سالومه سیدنیا, عکس لو رفته, پریسا ساوجی, قتل ناموسی
تاریخ انتشار : چهارشنبه ششم شهریور 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

به گزارش LONDON EYE؛ سایت خبری “Argus” طی گزارشی، از تجاوز جنسی رها اعتمادی برنامه ساز و مجری شبکه من و تو به یک پسر 11  ساله خبر داد.


تجاوز جنسی رها اعتمادی

این سایت خبری وابسته به کشور ولز (تحت حکومت بریتانیا) با عنوان “پیگیری پرونده تجاوز جنسی از سوی پلیس” ، نوشت:

پلیس مردی را به دلیل تجاوز جنسی شدیدی که در دانکستر انجام داده بود تحت تعقیب قرار داد. این ارگان دولتی پس از تجاوز جنسی به پسر بچه ای 11 ساله که در پنج شنبه 18 آپریل اتفاق افتاد، رها اعتمادی را تحت پیگرد قانونی قرار داد.

این گزارش که در سایت آمریکایی سی ان ان نیز منتشر گردیده است در ادامه توضیح داد:

 جک باتلر در ساعت 10:50 صبح که در حال قدم زدن از “اشینفورت” به سمت “بروکسهوم” بود، این اتفاق ناگوار برای وی به وجود آمد .زمانی که این پسر در حال رفتن به خانه بود، دزدیده شد و به  صورت شدیدی مورد سوء استفاده جنسی رها اعتمادی قرار گرفت.

بعد از شکایت خانواده جک، پلیس رها اعتمادی را دستگیر کرد و با این وجود وی را به قید وثیقه آزاد کرده است.


سی ان ان

شایان ذکر است رسوایی اخلاقی رها اعتمادی که به پارتی های شبانه و روابط غیر اخلاقی ختم نشده، اکنون به تجاوز جنسی به یک پسر 11 ساله رسیده است. این در حالی است که رها اعتمادی علی رغم این رزومه اخلاقی، یکی از طراحان برنامه های شبکه من و تو به حساب می آید و خوراک سیاسی- فرهنگی بیننده های این شبکه را تأمین می سازد.


LONDON EYE

LONDON EYE1




:: موضوعات مرتبط: آکادمی گوگوش، manoto1، www.manoto1.com، ندا جناب، سایت شبکه من و تو، شبکه من و تو1
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو آنلاین, رها اعتمادی, تجاوز جنسی, عکس لو رفته, تجاوز جنسی رها اعتمادی به پسر 11 ساله
تاریخ انتشار : دوشنبه بیست و هشتم مرداد 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

اختلاف روز افزون سلطنت طلبان با یکدیگر  که با سردر گمی در مقابل جمهوری اسلامی ایران عجین گشته است، این روزها بیش از پیش به چشم می آید.

این اختلافات به گونه ای است که گردانندگان اپوزیسیون خارج نشین، رسانه ها را تبدیل به محلی جهت تصفیه حساب و عقده گشایی های خود نموده اند.

پخش مستند رضا شاه از شبکه من و تو، سلطنت طلبان را پشت دربار رضا پهلوی و فرح دیبا به جان هم انداخته است تا با حمله به کیوان عباسی از وی انتقام بگیرند.

مستند رضا شاه

شهرام همایون که مدتی پیش در یک برنامه زنده تلویزیونی دست به افشای ارتباط CIA با شبکه من و تو زد و از حمایت های سازمان جاسوسی آمریکا از این شبکه پرده برداشت، این بار در برنامه ای دیگر ضمن اشاره به پخش مستند رضا شاه از شبکه من و تو، خطاب به جریان اپوزیسیون گفت: «این فیلم رضا شاه، همان حرف هایی بود که من در این دوسال زده بودم و بسیاری از آن فیلم ها را من نشان داده بودم. مگر غیر از اینست؟ کدام کلمه ای بود که در این فیلم باشد و من نگفته باشم؟»

شهرام همایون که کیوان عباسی (مدیر شبکه من و تو)را رقیبی جدی برای جریان سلطنت طلبانه و جنبش خود می داند در ادامه خاطر نشان کرد: «خیلی حرف ها را من ]در این دوسال[ زدم اما این فیلم هنوز جرأت بیانش را نداشته است.»

افشای ارتباط CIA با شبکه من و تو تو سط همایون که گویا به مذاق شبکه من و تو خوش نیامده است مدیران این شبکه را وادار به تهدید وی کرده است.

شهرام همایون در ادامه سخنانش ضمن اشاره به تهدیدهای مدیر شبکه من و تو گفت: « آن تلویزیون ها می خواهند که من نباشم. عیبی ندارد. آن تلویزیون باشد حقوق آن جوان ایرانی را بدهد و به من هم فحش بدهد.»

همایون در پایان گفت: «خوشحال نباشید از اینکه شبکه هایی مثل طپش ضعیف شدند. طپش ضعیف شد که من و تو به آنجا برسد.»

نکته قابل توجه اینست، کیوان عباسی که تا کنون سیاست های شبکه من و تو را فقط  فعالیت های سرگرمی معرفی می کرد و با ثبت شبکه تلویزیونی مرجان (شبکه من و تو) در انگلیس با نام اینترتیمنت (سرگرمی) مخاطبین خود را فریب داده است، اکنون گذشت زمان نقاب از چهره سیاسی و سلطنت طلبانه شبکه اش برداشته است.

خود نمایی کیوان عباسی در برابر بازماندگان پهلوی سبب شده است که حتی افرادی مثل شهرام همایون که ارتباط نزدیکی با رضا پهلوی و فرح دیبا دارند او را رقیبی جدی برای خود قلمداد کنند. رقابتی که منجر به افشاگری شهرام همایون علیه شبکه من و تو و در نهایت تهدیدهای کیوان عباسی مبنی بر تعطیل کردن رسانه تحت مدیریت همایون گشته است. اختلافاتی که تا چندی پیش بین شبکه های لس آنجلسی تبدیل به رسم و عادت شده بود اکنون فراتر رفته و این بار بین رسانه های مستقر در لندن و شبکه های لس آنجلسی رخ داده است.

شهرام همایون



:: موضوعات مرتبط: عکس لو رفته، کیوان عباسی، www.manoto1.com، ندا جناب، سایت شبکه من و تو، شبکه من و تو1
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو online, کیوان عباسی مرجان عباسی, مستند رضا شاه, منابع مالی شبکه من و تو, پخش زنده من و تو
تاریخ انتشار : چهارشنبه بیست و سوم مرداد 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

شبکه های ماهواره ای فارسی زبان که تقریبا همگی از سناریویی واحد یعنی مقابله با جمهوری اسلامی ایران پیروی می کنند، در ابتدا با فرماندهی لس آنجلس نشینان شروع به فعالیت کردند.

مدیر شبکه من و تو

بیشتر مدیران شبکه های ماهواره ای برای اینکه چراغ تلویزیونشان را روشن نگه دارند با جذب اسپانسرینگ های فراوان و برگزاری جلسات گلریزان به تأمین بودجه های شبکه تحت مدیریتشان می پردازند. اما شبکه هایی که مستقیما از سوی دولت تأمین می شوند نیازی به اسپانسرینگ و تبلیغات نداشته و به همین دلیل هیچگونه اسپانسرینگی را نمی پذیرند.

رفته رفته با ریزش مخاطبین شبکه های معروف به لس آنجلسی و البته بروز وقائعی همچون اتفاقات سال 1388 در ایران، تحولی در عرصه رسانه های فارسی زبان با مرکزیت لندن به وجود آمد. تولد بی بی سی فارسی و شبکه من و تو با فاصله چند ماه از یکدیگر و آن هم بعد از سال 1388 خبر از یک برنامه ریزی مهندسی شده از سوی خاک بریتانیا را می دهد.

بنابر اعتراف مسئولین بی بی سی فارسی این شبکه از سوی وزارت امور خارجه کشور انگلیس تأمین می گردد و در ادعایی پارادوکسیکال مدام شعار استقلال از وزارت امور خارجه بریتانیا را سر می دهند. اما تا کنون گردانندگان شبکه من و تو هیچ پاسخی در ارتباط با منابع مالی این شبکه ندادند و هیچگاه وابستگیشان را به دولت ها رد نکردند.

شهرام همایون که سابقه افشاگری علیه شبکه بی بی سی فارسی و صادق صبا را در کارنامه دارد، این بار در یک برنامه زنده تلویزیونی سراغ شبکه من و تو آمد و طی یک افشاگری از منابع مالی این شبکه پرده برداشت.

شهرام همایون در ابتدا ضمن رد نکردن وابستگی شبکه من و تو به دولت بریتانیا، مستقل عمل کردن این شبکه را مورد مناقشه قرار داد.

مدیر کانال یک علت مستقل عمل نکردن شبکه من و تو را وابستگی این رسانه به سازمان های جاسوسی دانست و در ادامه توضیح داد: «[سازمان های جاسوسی] کشورهای مختلف، در خاک بریتانیا شبکه دارند. عربستان و آمریکا در لندن تلویزیون ایرانی دارند.»

شهرام همایون در پایان ضمن اشاره به حمایت های سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) از شبکه من و تو، علت عدم پخش این شبکه در خاک کشور آمریکا را مربوط به قوانین سازمان های جاسوسی دانست و خاطر نشان کرد: «آمریکا قوانینی دارد که طبق آن CIA نمی تواند یک دلار از بودجه اش را در داخل خاک آمریکا خرج کند و باید در جاهای دیگر این هزینه ها را انجام دهد. بخاطر همین محذورات است که برخی از این شبکه ها قادر به پخش در آمریکا نیستند.»

گفتنی است شبکه من و تو که تا شمال آفریقا هم فرکانس دارد به دلیل وابستگی و حمایت های CIA در خاک آمریکا پخش ندارد. این در حالی است که بیشتر شبکه های لس آنجلسی مثل ITN، OIPN،ICC  و شبکه هایی مثل جم و دیگر شبکه ها در آمریکا فرکانس دارند و در خاک این کشور پخش می شوند.

شبکه من و تو ویکی پدیا

 نکته قابل توجه اینست که گزارشگران و برنامه سازان شبکه من و تو علی رغم محدودیت های بین المللی مربوط به مجوز خبرنگاری و برنامه سازی، در هر نقطه از اروپا خصوصا بریتانیا می توانند گزارش و برنامه تهیه کنند. مکان هایی که برخی از خبرنگاران بریتانیایی تا کنون مجوز ورود به آن جا را نگرفتند اما مستند سازان شبکه من و تو با ورود به آنجا به راحتی گزارش تهیه می کنند و در کنار ساختمان اتمی این کشور عکس یادگاری می گیرند!

شبکه من و تو online

شایان ذکر است طبق محاسبات انجام شده توسط متخصصین در امر ماهواره شبکه من و تو با بیش از 5 میلیارد تومان در سال فقط هزینه های مربوط به سه ماهواره هاتبرد، عرب ست و یوتلست را پرداخت می نماید. این هزینه به غیر از هزینه های مربوط به تهیه برنامه ها، مستندها، دستمزد کارکنان، مسابقات مختلف با جوایز هنگفت و ... می باشد.

ریز هزینه های مربوط به فرکانس های شبکه من و تو بدین شرح است:

قيمت اجاره فضا در ماهواره "هات‌برد" بابت هر مگابيت بیش از ۱۳ هزار يورو در ماه است. شبکه من و تو با پهنای باند ۴ مگابیت فقط ماهانه 52۰۰۰ یورو که حدودا مساوی است با ۲۶۰ میلیون تومان، فقط و فقط هزینه روی ایر بودن بر روی هاتبرد را می پردازد!

علاوه بر آن از دو ماهواره عرب ست و یوتلست هم پخش می شود که بیش از ۱۴۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت!

در واقع این شبکه ماهیانه بیش از ۴۰۰ میلیون تومان فقط و فقط برای اجاره کانال خود روی ماهواره ها می پردازد؛ که در سال بیش از ۵ میلیارد تومان می باشد. نکته قابل توجه اینست که این مبلغ جدای از دستمزد کارکنان، برنامه های خریداری شده، دوبله، دکور، مصاحبه ها و تهیه برنامه های تلویزیونی می باشد.

فیلم



:: موضوعات مرتبط: عکس لو رفته، روشنا آکادمی، manoto1، www.manoto1.com، سایت شبکه من و تو، شبکه من و تو1
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو online, کیوان عباسی مرجان عباسی, سازمان جاسوسی, منابع مالی شبکه من و تو, پخش زنده من و تو
تاریخ انتشار : یکشنبه سیزدهم مرداد 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

پس از رسوایی اخلاقی مدیران شبکه من و تو و صدای آمریکا و جنجال فراوان بر سر قاچاق دختران ایرانی توسط کیوان عباسی و عوامل شبکه من و تو، این بار روزنامه های کشور بطور گسترده به این وقائع هولناک پرداختند.

این افشاگری ها که البته با سکوت مسئولین شبکه من و تو همراه بوده است در روزنامه های کیهان، وطن امروز و روزنامه بین المللی اعتدال بازتاب گسترده ای را به دنبال داشته است.

روزنامه کیهان مورخ 1392/5/2، روزنامه وطن امروز مورخ 1392/4/31 و روزنامه بین المللی اعتدال در تاریخ 1392/5/5 طی مقاله ای از یک واقعه هولناک که توسط کیوان عباسی و گردانندگان شبکه من و تو رهبری می شود، پرده برداشتند.

متن خبر بدین شرح است:

مدتی است رسوایی اخلاقی مدیران و مجریان شبکه صدای آمریکا مشکلات بزرگی را برای این شبکه دولتی به وجود آورده است.

این رسوایی ها به حدی بوده است که مسئولان صدای آمریکا تصمیم به اخراج برخی از مجریان و عوامل این رسانه دولتی گرفتند که البته به اعتراف سایت خودنویس این امر موجب شد تا صدای آمریکا با ریزش چشمگیر مخاطب مواجه گردد.

این بار زخم رسوایی بزرگ دیگری از صدای آمریکا سر باز کرده است.

سعید کریمیان مدیر شبکه جم که البته خود در فساد اخلاقی زبان زد است دست به افشاگری بزرگی علیه سیامک دهقانپور (مجری برنامه افق و یکی از گردانندگان صدای آمریکا) و همسرش، حمیده آرمیده (یکی از کارکنان صدای آمریکا) زده است.

درگیری سعید کریمیان با گردانندگان صدای آمریکا از آنجا شروع شد که مدیران شبکه صدای آمریکا مورخ 14 می 2013 مصاحبه ای را با سعید کریمیان در برنامه افق به بینندگان خود وعده دادند اما علی رغم بمب تبلیغاتی صدای آمریکا بر سر گفتگو با مدیر جم، این مصاحبه هرگز رخ نداد و علت آن هم هرگز اعلام نشد.

فشار و اعتراض بینندگان صدای آمریکا و البته طرفداران شبکه جم سبب شد تا بالاخره سعید کریمیان طی بیانیه ای از پشت پرده مصاحبه سانسور شده اش بگوید.

وی در فیس بوک شخصی خود از سانسور مصاحبه اش در صدای آمریکا خبر داد و البته تهدید کرد که اگر مسئولین صدای آمریکا پاسخ قانع کننده ای نداشته باشند پشت پرده اخلاقی گردانندگان این شبکه را برملا می سازد.

مدیر شبکه جم که خود مروج بی بند و باری و فساد اخلاقی می باشد طی بیانیه ای دیگر در وبسایتش از رسوایی اخلاقی بزرگ در صدای آمریکا پرده برداشت.

سعید کریمیان در این بیانیه در ابتدا از اصرار های سیامک دهقانپور بر مصاحبه با وی خبر داد و علت سانسور مصاحبه اش را حرف هایی دانست که به مذاق مدیران صدای آمریکا خوش نیامد و آن را پخش نکردند.

وی چنین نوشت: « من در آن مصاحبه پخش نشده هم گفتم اگر یکسری به کانادا و یا بریتانیا بزنید پرونده های مربوط به انتقال و قاچاق دختران معصوم ایرانی و شکایت های پدر و مادرانی که راه به جایی نمی برند را خواهید دید.»

سعید کریمیان در ادامه با اشاره به پرونده قضایی مربوط به ایرانیان در کانادا، از ملاقات خود با پدر و مادرانی که دخترانشان توسط مدیران و عوامل شبکه من و تو فریب خوردند خبر داد و نوشت: « با بعضی از آن ها که ملاقاتی داشتم و در مورد فریب خوردن دخترشان توسط مدیران شبکه من و تو با من صحبت کردند به خودم این قول را دادم اگر چه که شاید نمی توانم کمک خاصی را به آنان کنم اما مردم ایران را از این داستان با خبر خواهم کرد و از هر راهی با این کار کثیف مقابله می کنم. اگر پدر و مادری که با من صحبت کردند به من اجازه می دادند اسم دخترشان را برایتان می گفتم.»

وی در ادامه با حمله به سیامک دهقانپور نوشت: « بعد از اینکه سیامک دهقانپور مصاحبه ام را پخش نکرد این سوال برایم پیش آمد که یک ایرانی تا کجا باید پیش برود که ایرانی بودن خود را زیر پا بگذارد و خیانت به دختران ایرانی را اینطور با سانسور کردن ندیده بگیرد. البته بعد از اینکه با خانواده سیامک دهقانپور بیشتر آشنا شدم به تمام سوالاتم جواب داده شد.»

مدیر شبکه جم که در ادامه به فحاشی علیه سیامک دهقانپور و همسر وی رو می آورد، حمیده آرمیده را از زنان فعال در زمینه همجنسگرایان معرفی کرد و نوشت: « دیگر انتظار ندارم از کسی که همسرش این چنین چهره زنان اسطوره ای ایران را لجن مال نشان می دهد و از دلسوزان زنان دگرباش است مصاحبه مرا پخش کند و با قاچاق دختران ایرانی مبارزه کند.»

سعید کریمیان در پایان ضمن انتشار تصاویر غیر اخلاقی دختر دهقانپور نوشت: « وقتی که عکس مشیانه دختر سیامک را به عنوان مدلینگ در یکی از مجله های (.....) دیدم و وقتی که فهمیدم مشیانه عضو همجنس گرایان واشنگتن است دیگر تعجب نکردم از اینکه سیامک دهقانپور با بی تفاوتی کامل از قاچاق دختران ایرانی توسط مدیران شبکه من و تو بگذرد. چرا که برای او و خانواده اش ارزش های انسانی و خصوصا زن ایرانی جایگاه خوبی ندارد. اگر سیامک دهقانپور بخواهد لجن بازی های مدیران من و تو را پنهان کند اما وجود شبکه پورنو هاستلر در کانادا به مدیریت کیوان عباسی حقیقت را نمی تواند بپوشاند حقیقتی که فریاد پدر و مادران دختران قربانی دامن آن ها را می گیرد و آن ها را رسوا می کند.»

شایان ذکر است سانسور مصاحبه جنجالی کریمیان با صدای آمریکا و حمایت های این شبکه از من و تو از نفوذ مدیران من و تو در این رسانه دولتی خبر می دهد. نفوذی که سبب می شود تا شبکه من و تو و مدیران این شبکه به خطوط قرمزی برای مدیران صدای آمریکا تبدیل شوند.

چندی پیش سایت سی ان ان طی گزارشی در مورد عملکرد مدیران شبکه من و تو، تاریخچه ای از شبکه را منتشر کرد که قابل تأمل است و البته ارتباط های عوامل من و تو را با رسانه های دولتی مثل بی بی سی و صدای آمریکا شفاف تر می سازد.

سی ان ان در این گزارش از سابقه حضور مدیر شبکه من و تو در اسرائیل و سرمایه گذاری وی در یک شبکه پورنو خبر داد.

سی ان ان در این گزارش از رد پای یهودیان لندن نشین که با بی بی سی و صدای آمریکا نیز ارتباط مستقیم دارند و در راه اندازی و سرمایه گذاری در شبکه من و تو نقش اصلی را ایفا نمودند پرده برداشت.

در بخشی از این گزارش آمده است: « کیوان عباسی به پیشنهاد همسرش برای دیدار با رهام هارونی از اعضای تشکیلات یهودیان ایرانی در لندن که با مرجان عباسی نسبت خویشاوندی داشت به آنجا رفت تا برای حمایت از بیزینسش با آنان مذاکره کند. از طرفی آشنایی کیوان با بهروز عباسی (پسر عموی پدرش) که در بخش فارسی صدای آمریکا کار می‌کرد و حسن اعتمادی، پسر دایی یاسمین اعتماد امینی (همسر رضا ربع پهلوی) و عضویتش در انجمن بهائیان ایرانی ایالات متحده، امید کیوان را به آینده دو چندان می‌کرد. ایده و شعارهایی که کیوان عباسی در زمینه تلویزیون داری ارائه می‌کرد بسیار مورد استقبال آنان قرار گرفت. این مذاکرات به تشکیل جلساتی با حضور فریبرز و بهروز عباسی و حسن اعتمادی انجامید که نتیجه این جلسات پیشنهاد راه اندازی شبکه تلویزیونی جدیدی به کیوان شد.»

نمونه عکس های منتشر شده مربوط به دختر سیامک دهقانپور در وبسایت سعید کریمیان:

صدای آمریکا

سیامک دهقانپور

صدای آمریکا

 روزنامه کیهان

شبکه من و تو1

روزنامه وطن امروز

شبکه پورن
روزنامه بین المللی اعتدال
هاستلر


:: موضوعات مرتبط: gem tv، عکس لو رفته، آکادمی گوگوش، هاستلر تی وی، manoto1، سایت شبکه من و تو
:: برچسب‌ها: مدیر شبکه من و تو, کیوان عباسی, دلالی دختران پورن, روزنامه های کیهان و وطن امروز و اعتدال, پخش زنده شبکه من و تو
تاریخ انتشار : جمعه یازدهم مرداد 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

مدیر یک شبکه ماهواره‌ای ضمن تأکید دوباره بر رسوایی‌های اخلاقی در شبکه صدای آمریکا فاش کرد: مدیران شبکه‌های صدای آمریکا و من و تو عامل قاچاق دختر به آمریکا و کانادا هستند.

کیوان عباسی


به گزارش کیهان، این بار زخم رسوایی بزرگ دیگری از صدای آمریکا سر باز کرده است. این رسوایی‌ها به حدی بوده است که مسئولان صدای آمریکا تصمیم به اخراج برخی از مجریان و عوامل این رسانه دولتی که تاریخ مصرفشان تمام شده گرفته‌اند. البته به اعتراف سایت خودنویس این امر موجب شد تا صدای آمریکا با ریزش چشمگیر مخاطب مواجه گردد.

سعید. ک، مدیر شبکه جم که البته خود در فساد اخلاقی زبانزد است دست به افشاگری علیه سیامک. د (مجری برنامه افق و یکی از گردانندگان صدای آمریکا) و همسرش، حمیده. آ (یکی از کارکنان صدای آمریکا) زده است.

 درگیری سعید. ک با گردانندگان صدای آمریکا از آنجا شروع شد که مدیران شبکه صدای آمریکا مورخ 14 می 2013 مصاحبه‌ای را با وی در برنامه افق به بینندگان خود وعده دادند اما علی‌رغم تبلیغات گسترده صدای آمریکا بر سر گفتگو با مدیر جم، این مصاحبه هرگز رخ نداد و علت آن هم هرگز اعلام نشد. فشار و اعتراض بینندگان صدای آمریکا و البته طرفداران شبکه جم سبب شد تا بالاخره سعید. ک طی بیانیه‌ای از پشت پرده مصاحبه سانسور شده‌اش بگوید. وی در صفحه شخصی خود در اینترنت از سانسور مصاحبه‌اش در صدای آمریکا خبر داد و البته تهدید کرد که اگر مسئولین صدای آمریکا پاسخ قانع کننده‌ای نداشته باشند پشت پرده اخلاقی گردانندگان این شبکه را برملا می‌سازد.

 وی چنین نوشت: «من در آن مصاحبه پخش نشده هم گفتم اگر یک سری به کانادا و یا بریتانیا بزنید پرونده‌های مربوط به انتقال و قاچاق دختران معصوم ایرانی و شکایت‌های پدر و مادرانی که راه به جایی نمی‌برند را خواهید دید«.

سعید. ک در ادامه با اشاره به پرونده قضایی مربوط به ایرانیان در کانادا، از ملاقات خود با پدر و مادرانی که دخترانشان توسط مدیران و عوامل شبکه من و تو فریب خوردند خبر داد و نوشت: «با بعضی از آن‌ها که ملاقاتی داشتم و در مورد فریب خوردن دخترشان توسط مدیران شبکه من و تو با من صحبت کردند به خودم این قول را دادم اگر چه شاید نمی‌توانم کمک خاصی را به آنان کنم اما مردم ایران را از این داستان با خبر خواهم کرد و از هر راهی با این کار کثیف مقابله می‌کنم. اگر پدر و مادری که با من صحبت کردند به من اجازه می‌دادند اسم دخترشان را برایتان می‌گفتم.»

مدیر شبکه من و تو


:: موضوعات مرتبط: شبکه جم، کیوان عباسی، www.manoto1.com، ندا جناب، سایت شبکه من و تو، سالومه سیدنیا
:: برچسب‌ها: نقش مدیران ماهواره‌ای در مافیای قاچاق دختران, شبکه من و تو1, پخش زنده شبکه من و تو, شبکه نیم, مدیر شبکه من و تو
تاریخ انتشار : پنجشنبه سوم مرداد 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

روزنامه وطن امروز، دوشنبه مورخ 31 تیر ماه 1392 طی یک افشاگری از  رسوایی اخلاقی بزرگ در شبکه های ماهواره ای پرده برداشت.

این روزنامه نوشت:

این بار زخم رسوایی بزرگ دیگری از صدای آمریکا سر باز کرده است.

مدتی است رسوایی اخلاقی مدیران و مجریان شبکه صدای آمریکا مشکلات بزرگی را برای این شبکه دولتی به وجود آورده است. این رسوایی‌ها به حدی بوده که مسؤولان صدای آمریکا تصمیم به اخراج برخی مجریان و عوامل این رسانه دولتی گرفتند که البته به اعتراف سایت خودنویس این امر موجب شد صدای آمریکا با ریزش چشمگیر مخاطب مواجه شود.

سعید کریمیان، مدیر شبکه جم که البته خود در فساد اخلاقی زبانزد است دست به افشاگری بزرگی علیه سیامک دهقان‌پور (مجری برنامه افق و یکی از گردانندگان صدای آمریکا) و همسرش، حمیده آرمیده (یکی از کارکنان صدای آمریکا) زده است. درگیری سعید کریمیان با گردانندگان صدای آمریکا از آنجا شروع شد که مدیران شبکه صدای آمریکا مورخ 14 مه ‌2013 مصاحبه‌ای را با سعید کریمیان در برنامه افق به بینندگان خود وعده دادند اما به‌رغم بمب تبلیغاتی صدای آمریکا بر سر گفت‌وگو با مدیر جم، این مصاحبه هرگز رخ نداد و علت آن هم هرگز اعلام نشد.

فشار و اعتراض بینندگان صدای آمریکا و البته طرفداران شبکه جم سبب شد بالاخره سعید کریمیان طی بیانیه‌ای از پشت پرده مصاحبه سانسورشده‌اش بگوید. وی در فیس‌بوک شخصی خود از سانسور مصاحبه‌اش در صدای آمریکا خبر داد و البته تهدید کرد اگر مسؤولان صدای آمریکا پاسخ قانع‌کننده‌ای نداشته باشند پشت پرده اخلاقی گردانندگان این شبکه را برملا می‌کند.

مدیر شبکه جم که خود مروج بی‌بند و باری و فساد اخلاقی است طی بیانیه‌ای دیگر در وب‌سایتش از رسوایی اخلاقی بزرگی در صدای آمریکا پرده برداشت. سعید کریمیان در این بیانیه در ابتدا از اصرار‌های سیامک دهقان‌پور بر مصاحبه با وی خبر داد و علت سانسور مصاحبه‌اش را حرف‌هایی دانست که به مذاق مدیران صدای آمریکا خوش نیامد و آن را پخش نکردند.

وی چنین نوشت: من در آن مصاحبه پخش نشده گفتم اگر یک‌سری به کانادا یا بریتانیا بزنید پرونده‌های مربوط به انتقال و قاچاق دختران معصوم ایرانی و شکایت‌های پدر و مادرانی که راه به جایی نمی‌برند را خواهید دید.

سعید کریمیان در ادامه با اشاره به پرونده قضایی مربوط به ایرانیان در کانادا، از ملاقات خود با پدر و مادرانی که دخترانشان توسط مدیران و عوامل شبکه من و تو فریب خورده‌اند خبر داد و نوشت: با بعضی از آنها که ملاقات داشتم و درباره فریب خوردن دخترشان توسط مدیران شبکه من و تو با من صحبت کردند، به خودم این قول را دادم اگر چه شاید نمی‌توانم کمک خاصی به آنان کنم اما مردم ایران را از این داستان باخبر خواهم کرد و از هر راهی با این کار کثیف مقابله می‌کنم. اگر پدر و مادری که با من صحبت کردند به من اجازه می‌دادند اسم دخترشان را برایتان می‌گفتم.

وی در ادامه با حمله به سیامک دهقان‌پور نوشت: بعد از اینکه سیامک دهقان‌پور مصاحبه‌ام را پخش نکرد این سوال برایم پیش آمد که یک ایرانی تا کجا باید پیش برود که ایرانی بودن خود را زیر پا بگذارد و خیانت به دختران ایرانی را اینطور با سانسور کردن ندیده بگیرد. البته پس از اینکه با خانواده سیامک دهقان‌پور بیشتر آشنا شدم به تمام سوالاتم جواب داده شد.

مدیر شبکه جم که در ادامه به فحاشی علیه سیامک دهقان‌پور و همسر وی رو آورد، حمیده آرمیده را از زنان فعال در زمینه همجنسگرایان معرفی کرد و نوشت: دیگر انتظار ندارم از کسی که همسرش اینچنین چهره زنان اسطوره‌ای ایران را لجن مال نشان می‌دهد و از دلسوزان زنان دگرباش است مصاحبه مرا پخش کند و با قاچاق دختران ایرانی مبارزه کند.

سعید کریمیان در پایان ضمن انتشار تصاویر غیراخلاقی دختر دهقان‌پور نوشت: وقتی که عکس «مشیانه» دختر سیامک را به عنوان مدلینگ در یکی از مجله‌های (....) دیدم و وقتی که فهمیدم مشیانه عضو همجنسگرایان واشنگتن است دیگر تعجب نکردم از اینکه سیامک دهقان‌پور با بی‌تفاوتی کامل از قاچاق دختران ایرانی توسط مدیران شبکه من و تو بگذرد، چرا که برای او و خانواده‌اش ارزش‌های انسانی و بویژه زن ایرانی جایگاه خوبی ندارد. اگر سیامک دهقان‌پور بخواهد لجن‌بازی‌های مدیران من و تو را پنهان کند اما با وجود شبکه پورنو هاستلر در کانادا به مدیریت کیوان عباسی، حقیقت را نمی‌تواند بپوشاند. حقیقتی که فریاد پدر و مادران دختران قربانی دامن آنها را می‌گیرد و آنها را رسوا می‌کند. گفتنی است، سانسور مصاحبه جنجالی کریمیان با صدای آمریکا و حمایت‌های این شبکه از من و تو از نفوذ مدیران من و تو در این رسانه دولتی خبر می‌دهد. نفوذی که سبب می‌شود شبکه من و تو و مدیران این شبکه به خطوط قرمزی برای مدیران صدای آمریکا تبدیل شوند.

چندی پیش سایت سی‌ان‌ان طی گزارشی درباره عملکرد مدیران شبکه من و تو، تاریخچه‌ای از شبکه را منتشر کرد که قابل تامل است و البته ارتباط‌های عوامل من و تو را با رسانه‌های دولتی مثل بی‌بی‌سی و صدای آمریکا شفاف‌تر می‌سازد.

سی‌ان‌ان در این گزارش از سابقه حضور مدیر شبکه من و تو در اسرائیل و سرمایه‌گذاری وی در یک شبکه پورنو خبر داد. سی‌ان‌ان در این گزارش از رد پای یهودیان لندن‌نشین که با بی‌بی‌سی و صدای آمریکا نیز ارتباط مستقیم دارند و در راه‌اندازی و سرمایه‌گذاری در شبکه من و تو نقش اصلی را ایفا کردند پرده برداشت.

در بخشی از این گزارش آمده است: کیوان عباسی به پیشنهاد همسرش برای دیدار با رهام هارونی از اعضای تشکیلات یهودیان ایرانی در لندن که با مرجان عباسی نسبت خویشاوندی داشت به آنجا رفت تا برای حمایت از بیزینسش با آنان مذاکره کند. از طرفی آشنایی کیوان با بهروز عباسی (پسرعموی پدرش) که در بخش فارسی صدای آمریکا کار می‌کرد و حسن اعتمادی، پسر دایی یاسمین اعتماد امینی (همسر رضا ربع پهلوی) و عضویتش در انجمن بهائیان ایرانی ایالات متحده، امید کیوان را به آینده دوچندان می‌کرد. ایده و شعارهایی که کیوان عباسی در زمینه تلویزیون‌داری ارائه می‌کرد بسیار مورد استقبال آنان قرار گرفت. این مذاکرات به تشکیل جلساتی با حضور فریبرز و بهروز عباسی و حسن اعتمادی انجامید که نتیجه این جلسات پیشنهاد راه‌اندازی شبکه تلویزیونی جدیدی به کیوان شد.

شبکه من و تو آنلاین

نمونه عکس های منتشر شده مربوط به دختر سیامک دهقانپور در وبسایت سعید کریمیان:

صدای آمریکا

سیامک دهقانپور



:: موضوعات مرتبط: حریم سلطان، سایت شبکه جم، عکس لو رفته، www.manoto1.com، ندا جناب، سایت شبکه من و تو
:: برچسب‌ها: صدای آمریکا, همجنسگرایی, شبکه من و تو1, کیوان عباسی, پخش زنده شبکه من و تو
تاریخ انتشار : دوشنبه سی و یکم تیر 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

اندی : من برای دل خودم به اسرائیل رفتم!

  اندی

شبکه ماهواره ای من و تو به تازگی دست به ساخت مستندی با نام "در تبعید" زده است که در آن به افراد و خوانندگانی پرداخته است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی از کشور متواری شده اند.

این مستند نوپای ماهواره ای قسمت سوم خود را به اندی مددیان خوانندۀ لس آنجلسی اختصاص داده است.

طی چند سال گذشته بارها شاهد این بوده ایم که هرگاه خواننده ای به طرق مختلف وابستگی خود را به رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کرده است اعم از اجرای کنسرت،همراهی با خوانندگان اسرائیلی و ... همه باعث تنفر و ریزش مخاطبان و طرفدارانشان شده است.

این در حالی است که اندی خواننده لس آنجلسی زمانیکه به اجرای کنسرت با چند خواننده مطرح اسرائیلی پرداخت با واکنش منفی از سوی مردم و هوادارانش مواجه شد که پاسخ وی به طرفدارانش در خور توجه است.

وی در پاسخ به انتقادهای بی شمار هوادارانش ضمن توهین به آنان گفت: ( شاید طرفدارانم خوششان نیاید ولی مهم این است که من خودم خوشم بیاید)

اندی که هم آوازی با خوانندگان اسرائیلی را افتخاری برای خود می داند خطاب به هنرمندان ایرانی که حاضر به اجرای مشترک با خوانندگان اسرائیلی نشدند، آنان را بدبخت ترین هنرمندان دنیا معرفی کرد.

 این در حالی است که نه تنها در حوزه فرهنگ و هنر بلکه در حوزه ورزشی نیز ورزشکاران غیور کشورمان، اسرائیل را به عنوان یک کشور به رسمیت نشناخته و از مقابله با آنان انصراف دادند.

در پایان خاطرنشان می سازد: توهین این خواننده کاباره ای که 35 سال پیش وطن خود را به هوا و هوسش فروخت مطلب عجیبی نیست.

برای دیدن ویدئوی مربوط به اندی اینجا کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: آکادمی گوگوش، manoto1، بفرمائید شام، ندا جناب، سایت شبکه من و تو، رها اعتمادی
:: برچسب‌ها: اندی, شبکه من و تو1, لیست پخش برنامه های شبکه من و تو, پخش زنده شبکه من و تو, رها اعتمادی
تاریخ انتشار : یکشنبه بیست و سوم تیر 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

صهيونيست ها به زبان فارسي با خانواده هاي ما سخن ميگويند!

نگاهي كوتاه بر شبکه بهایی من و تو؛

روزنامه بین المللی اعتدال روز دوشنبه 20 خرداد 1392 طی گزارشی به بررسی ماهیت اصلی شبکه من و تو و چرخانندگان آن پرداخت.

این روزنامه نوشت:

شبکه بهایی من و تو پس از پرده دری های فراوان در مورد مسایل اخلاقی و عفت عمومی که باعث اعتراض ها و انزجارهای عمومی در ایران شده است ، اینک وکالت دفاع از سگ های ایرانی را نیز بر عهده گرفته ، آنهم سگ هایی که مخل آسایش مردم بوده و عموم جامعه خواهان جمع آوری آنها بوده اند.

این شبکه به تازگی در گزارشی مدعی شده نیروی انتظامی ایران در خیابان ها و پارک هاو در سطح شهر سگ ها را جمع آری کرده و آنها را به کهریزک انتقال می دهد و آنها را بدون آب و غذا آنجا نگهداری می شوند.»

* مديريت فاسد و تاريخچه اين شبكه

«کانادا دات کام» يك سايت رسمي وابسته به دولت كانادا است گزارشي را در باره اين شبكه و مدير آن نوشته است كه ما به قسمت هايي از آن اشاره ميكنيم.

«کانادا دات کام» مدعی شد شبکه من و تو با بودجه ای معادل نصف بودجه صدای آمریکا توانسته است بینندگان بیشتری را به خود اختصاص دهد. این رسانه نوشت: «در این بین شبکه های صدای آمریکا و بی بی سی توانستند بیشترین مخاطب را به خود اختصاص دهند اما با گذشت زمان شبکه تلویزیونی من و تو با نام تجاری network  marjan television توانست با ارائه برنامه هایی مثل آکادمی موسیقی گوگوش و برنامه هایی با رنگ و لعاب متفاوت به رقیب جدی برای دیگر شبکه های ماهواره ای فارسی زبان تبدیل شود.»

این رسانه کانادایی در ادامه با اشاره به تاریخچه پدید آمدن شبکه من و تو و سوابق کاری کیوان عباسی، مدیر این شبکه نوشت: « شبکه تلویزیونی مرجان در سال 2009 توسط کیوان و مرجان عباسی در لندن راه اندازی شد. بسیاری از کارشناسان دلیل موفقیت این شبکه را سابقه رسانه ای کیوان عباسی معرفی کرده اند. کیوان عباسی بعد از گذراندن تحصیلات عالیه خود در دانشگاه شهر حیفا و آشنایی با میشل کلین توانست فعالیت خود را در زمینه رسانه با راه اندازی تلویزیون هاستلر کلید بزند.»

اين سايت در حالی از مدیریت کیوان عباسی در یک تلویزیون پورنو در کانادا خبر می دهد که برخی دیگر از شبکه های ماهواره ای پورنو با مدیریت ایرانیان خارج نشین در این کشور راه اندازی شده است. چندی پیش نیز مدیر شبکه نگین، یکی از این شبکه های مستقر در کانادا طی مطلبی از مدیریت کیوان عباسی در تلویزیون پورنوی هاستلر خبر داد.

«کانادا دات کام» درباره شناخت کیوان عباسی از جوانان ایرانی و نحوه راه اندازی ببین تی وی چنین نوشت: «کیوان عباسی بعد از مدتی همکاری و آشنایی با تلویزیون های فارسی زبان و شناخت فعالیت های این بخش از جامعه ایرانی و ارتباط بیشتر با جوانان توانست تا ارتباط نزدیکی را با نسل جوان برقرار سازد. این تفکر باعث شد تا او در سال 2006 اولین شبکه اینترنتی فارسی زبان را راه اندازی نماید و با گروه جوان ببین تی وی نظر بسیاری از سرمایه گذاران رسانه ای را به خود جلب کند.»

سایت «کانادا دات کام» در ادامه با اشاره به جذب سرمایه گذاران شرکت های تجاری و تأسیس شبکه تلویزیونی مرجان در سال 2009 از سرمایه گذاری رابرت بالیوزی در این شبکه خبر داد.

(خاطر نشان می سازد رابرت بالیوزی پسر حسن موقر بالیوزی بنیان گذار بخش فارسی بی بی سی و از سر سپرده های بهائیان می باشد.)

مدیر شبکه من و تو با اعتراف به اینکه مدیر یکی از شبکه های پربیننده پورنو است با پر رویی تمام در نوشته خود سعی دارد که بگوید علت اینکه من مدیر یکی از پربیننده ترین شبکه های پرنوی جهانی هستم این است که می خواهم به ملت عزیزم و مردم گرانقدرم خدمت کنم تا برنامه های جذاب تماشا کنند.

شبکه‏ ی تلویزیونی «من و تو »، از ۲۸ اکتبر مقارن با ۶ آبان ۱۳۸۹ برنامه‏ های خود را بر روی ماهواره‏ی هاتبرد شروع و با ارایه برنامه‏ های تفریحی و سرگرمی با جهت‏ گیری های خلاف شئونات اخلاقی و بومی مردم ایران عملاً مکمل شبکه‏ هایی همچون «فارسی وان» است. این شبکه متعلق به شرکت تلویزیونی مرجان است و از بریتانیا پخش می‏شود.

باید دقت داشت که مخاطب هدف این شبکه، «مادران و زنان» جامعه‏ ی ایران است و در این راستا سعی شده با چاشنی‏هایی از جمله آشپزی، طنز و حتی رقص به جذب مخاطب هدف خود بپردازند. استفاده از خوانندگان خارج‏نشین و کپی‏ برداری از برنامه‏ های شبکه‏ های انگلستان دیگر استراتژی این شبکه است.

«اتاق خبر» این شبکه تنها برنامه‏ ای در این شبکه است که به صورت مستقیم به سیاست می‏ پردازد و می‏ توان در آن ردپایی از سیاست‏های خصمانه دولت انگلیس و سایر دول غربی را مشاهده کرد. در این برنامه که به شیوه‏ای متفاوت اجرا می‏شود، گویندگان خبر به شکلی غیررسمی بر پشت مانیتورهای خود مستقر هستند و همگی به صورت هماهنگ بخشی از یک خبر را می‏خوانند.رویکرد این خبرها نیز اکثراً به سمت مسایل داخلی با رویکردی کاملاً یک‏طرفه و با هماهنگی سیاست‏های دول غربی مبنی بر ایران‏هراسی می‏باشد.

حمایت از فتنه سبز نیز یکی از محورهای ثابت این برنامه خبری می‏باشد، بعد از جریانات ۲۵بهمن ۱۳۸۹ رویکرد این بخش خبری کاملاً در خدمت روحیه دادن به فتنه‏ گران و مخابره اخبار و اطلاعات دروغ می‏باشد.

در ادامه اخبار و مواردي از فسادهاي اين شبكه سر سپرده را بيان ميكنيم.

ادامه دارد...

 

درگيري جديد ماهواره‌ ها/شب خیز: فیلم پورنوی مدیر من و تو را منتشر می کنم!

روزنامه وطن امروز روز سه شنبه یازدهم تیرماه سال 92 در افشاگری جدیدی علیه شبکه من و تو از سوابق اخلاقی مدیر این شبکه پرده برداشت.

این روزنامه نوشت:

آقای کیوان عباسی مدیر شبکه من و تو که البته همزمان مدیر شبکه پورنوی‌ هاستلر تی‌وی در کانادا هم هست راه خیلی کثیفی برای درآمدزایی انتخاب کرده و آن راه هم چیزی نیست جز قاچاق دختران فریب‌خورده به کانادا برای سوء‌استفاده از آنها در ‌هاستلر و چند شبکه پورنوی دیگر.

حمید شبخیز، مدیر شبکه آی‌تی‌ان چندی پیش در فیس‌بوک خود مطلبی مبنی بر سنگ‌اندازی شبکه من و تو برای رفتن آی‌تی‌ان روی فرکانس من و تو نوشته بود. شبخیز قصد داشت با رفتن روی فرکانس شبکه من و تو بتواند مخاطبان بیشتری در ایران جذب کند ولی ظاهرا به گفته شبخیز، عوامل شبکه من و تو با لابی قدرتمندی که در دولت انگلیس دارند شبخیز را مجبور کردند فرکانس جدید خود را تغییر دهد.

شبخیز که به دلیل کم‌بیننده بودن شبکه آی‌تی‌ان و مشکلات عدیده این شبکه به دنبال ‌ترفندهای مختلف جهت جذب مخاطب است قصد داشت با رفتن روی فرکانس من و تو در زمان جابه‌جایی کانال‌ها در زمان پخش برنامه‌های کم‌بازدید شبکه من و تو، تماشاچیان را وادار به بازدید از شبکه خود کند. اینگونه ‌ترفندهای تبلیغاتی که شبخیز به دنبال آن است از انواعی از تبلیغات تلویزیونی است که معمولا برای فروش کالاهای بنجل و بی‌کیفیت یا مواردی مانند لوازم تقویت قوه باه از سوی فروشنده‌های دوره‌گرد و تقلبی استفاده می‌شود و کار شبخیز به جایی رسیده که حاضر شده از اینگونه کلاهبرداری‌های تلویزیونی برای جمع کردن مخاطب و البته کسب درآمد بیشتر از راه دروغ و دوز و کلک استفاده کند.

شبخیز در فیس‌بوک خود نوشته است: «چند روز پیش آقای اعتمادی از مسؤولان این شبکه با من تماس گرفت و کلی بد و بیراه نثارم کرد و مرا تهدید کرد که درباره لابی شبکه من و تو و مانع‌تراشی برای رفتن ما روی فرکانس حرفی نزنم در غیر این صورت برایم گران تمام می‌شود.

با این تهدید من مصمم‌تر شدم که پشت پرده کثیف این شبکه به ظاهر زیبا را برای مخاطبان عزیزم بیشتر روشن کنم. آقای کیوان عباسی، مدیر شبکه من و تو که البته همزمان مدیر شبکه پورنوی ‌هاستلر تی‌وی در کانادا هم هست راه خیلی کثیفی برای درآمدزایی انتخاب کرده و آن راه هم چیزی نیست جز قاچاق دختران فریب‌خورده به کانادا برای سوء‌استفاده از آنها در ‌هاستلر و چند شبکه پورنوی دیگر.

خانم رکسانا که برخی بینندگان شبکه من سال‌ها پیش وقتی خیلی جوان بود در شبکه من دیده بودند، به واسطه دوستی با خانم ایلگار مدت خیلی کوتاهی در آی‌تی‌ان کار کرده بود. هفته پیش رکسانا با من تماس گرفت و با‌ ترس و لرز ماجرای کار کردنش را در شبکه من و تو برایم گفت.

رکسانا که صدای خیلی خوب و قوی داشت به واسطه یکی از دوستان کیوان عباسی به این شبکه برای گویندگی رفته بود که به گفته خودش متاسفانه فریب عوامل این شبکه را خورده و بعد از رفتن به کانادا در دام این فریبکاران افتاده است.»

شبکه من و تو




:: موضوعات مرتبط: هاستلر تی وی، manoto1، www.manoto1.com، ندا جناب، سایت شبکه من و تو، سالومه سیدنیا
:: برچسب‌ها: دلالی دختران, شبکه من و تو, پخش زنده شبکه من و تو, روزنامه, کیوان عباسی
تاریخ انتشار : پنجشنبه بیستم تیر 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

نگاهي كوتاه بر شبکه بهایی من و تو؛

روزنامه بین المللی اعتدال روز دوشنبه 20 خرداد 1392 طی گزارشی به بررسی ماهیت اصلی شبکه من و تو و چرخانندگان آن پرداخت.

این روزنامه نوشت:

شبکه بهایی من و تو پس از پرده دری های فراوان در مورد مسایل اخلاقی و عفت عمومی که باعث اعتراض ها و انزجارهای عمومی در ایران شده است ، اینک وکالت دفاع از سگ های ایرانی را نیز بر عهده گرفته ، آنهم سگ هایی که مخل آسایش مردم بوده و عموم جامعه خواهان جمع آوری آنها بوده اند.

این شبکه به تازگی در گزارشی مدعی شده نیروی انتظامی ایران در خیابان ها و پارک هاو در سطح شهر سگ ها را جمع آری کرده و آنها را به کهریزک انتقال می دهد و آنها را بدون آب و غذا آنجا نگهداری می شوند.»

* مديريت فاسد و تاريخچه اين شبكه

«کانادا دات کام» يك سايت رسمي وابسته به دولت كانادا است گزارشي را در باره اين شبكه و مدير آن نوشته است كه ما به قسمت هايي از آن اشاره ميكنيم.

«کانادا دات کام» مدعی شد شبکه من و تو با بودجه ای معادل نصف بودجه صدای آمریکا توانسته است بینندگان بیشتری را به خود اختصاص دهد. این رسانه نوشت: «در این بین شبکه های صدای آمریکا و بی بی سی توانستند بیشترین مخاطب را به خود اختصاص دهند اما با گذشت زمان شبکه تلویزیونی من و تو با نام تجاری network  marjan television توانست با ارائه برنامه هایی مثل آکادمی موسیقی گوگوش و برنامه هایی با رنگ و لعاب متفاوت به رقیب جدی برای دیگر شبکه های ماهواره ای فارسی زبان تبدیل شود.»

این رسانه کانادایی در ادامه با اشاره به تاریخچه پدید آمدن شبکه من و تو و سوابق کاری کیوان عباسی، مدیر این شبکه نوشت: « شبکه تلویزیونی مرجان در سال 2009 توسط کیوان و مرجان عباسی در لندن راه اندازی شد. بسیاری از کارشناسان دلیل موفقیت این شبکه را سابقه رسانه ای کیوان عباسی معرفی کرده اند. کیوان عباسی بعد از گذراندن تحصیلات عالیه خود در دانشگاه شهر حیفا و آشنایی با میشل کلین توانست فعالیت خود را در زمینه رسانه با راه اندازی تلویزیون هاستلر کلید بزند.»

اين سايت در حالی از مدیریت کیوان عباسی در یک تلویزیون پورنو در کانادا خبر می دهد که برخی دیگر از شبکه های ماهواره ای پورنو با مدیریت ایرانیان خارج نشین در این کشور راه اندازی شده است. چندی پیش نیز مدیر شبکه نگین، یکی از این شبکه های مستقر در کانادا طی مطلبی از مدیریت کیوان عباسی در تلویزیون پورنوی هاستلر خبر داد.

«کانادا دات کام» درباره شناخت کیوان عباسی از جوانان ایرانی و نحوه راه اندازی ببین تی وی چنین نوشت: «کیوان عباسی بعد از مدتی همکاری و آشنایی با تلویزیون های فارسی زبان و شناخت فعالیت های این بخش از جامعه ایرانی و ارتباط بیشتر با جوانان توانست تا ارتباط نزدیکی را با نسل جوان برقرار سازد. این تفکر باعث شد تا او در سال 2006 اولین شبکه اینترنتی فارسی زبان را راه اندازی نماید و با گروه جوان ببین تی وی نظر بسیاری از سرمایه گذاران رسانه ای را به خود جلب کند.»

سایت «کانادا دات کام» در ادامه با اشاره به جذب سرمایه گذاران شرکت های تجاری و تأسیس شبکه تلویزیونی مرجان در سال 2009 از سرمایه گذاری رابرت بالیوزی در این شبکه خبر داد.

(خاطر نشان می سازد رابرت بالیوزی پسر حسن موقر بالیوزی بنیان گذار بخش فارسی بی بی سی و از سر سپرده های بهائیان می باشد.)

مدیر شبکه من و تو با اعتراف به اینکه مدیر یکی از شبکه های پربیننده پورنو است با پر رویی تمام در نوشته خود سعی دارد که بگوید علت اینکه من مدیر یکی از پربیننده ترین شبکه های پرنوی جهانی هستم این است که می خواهم به ملت عزیزم و مردم گرانقدرم خدمت کنم تا برنامه های جذاب تماشا کنند.

شبکه‏ ی تلویزیونی «من و تو »، از ۲۸ اکتبر مقارن با ۶ آبان ۱۳۸۹ برنامه‏ های خود را بر روی ماهواره‏ی هاتبرد شروع و با ارایه برنامه‏ های تفریحی و سرگرمی با جهت‏ گیری های خلاف شئونات اخلاقی و بومی مردم ایران عملاً مکمل شبکه‏ هایی همچون «فارسی وان» است. این شبکه متعلق به شرکت تلویزیونی مرجان است و از بریتانیا پخش می‏شود.

باید دقت داشت که مخاطب هدف این شبکه، «مادران و زنان» جامعه‏ ی ایران است و در این راستا سعی شده با چاشنی‏هایی از جمله آشپزی، طنز و حتی رقص به جذب مخاطب هدف خود بپردازند. استفاده از خوانندگان خارج‏نشین و کپی‏ برداری از برنامه‏ های شبکه‏ های انگلستان دیگر استراتژی این شبکه است.

«اتاق خبر» این شبکه تنها برنامه‏ ای در این شبکه است که به صورت مستقیم به سیاست می‏ پردازد و می‏ توان در آن ردپایی از سیاست‏های خصمانه دولت انگلیس و سایر دول غربی را مشاهده کرد. در این برنامه که به شیوه‏ای متفاوت اجرا می‏شود، گویندگان خبر به شکلی غیررسمی بر پشت مانیتورهای خود مستقر هستند و همگی به صورت هماهنگ بخشی از یک خبر را می‏خوانند.رویکرد این خبرها نیز اکثراً به سمت مسایل داخلی با رویکردی کاملاً یک‏طرفه و با هماهنگی سیاست‏های دول غربی مبنی بر ایران‏هراسی می‏باشد.

حمایت از فتنه سبز نیز یکی از محورهای ثابت این برنامه خبری می‏باشد، بعد از جریانات ۲۵بهمن ۱۳۸۹ رویکرد این بخش خبری کاملاً در خدمت روحیه دادن به فتنه‏ گران و مخابره اخبار و اطلاعات دروغ می‏باشد.

در ادامه اخبار و مواردي از فسادهاي اين شبكه سر سپرده را بيان ميكنيم.

ادامه دارد...

 



:: موضوعات مرتبط: سالومه سیدنیا، زندگی نامه مدیر شبکه من و تو، کیوان عباسی، manoto1، ندا جناب، سایت شبکه من و تو
:: برچسب‌ها: هاستلر, پخش زنده شبکه من و تو, فیلم لو رفته, مدیر شبکه من و تو, پورنو
تاریخ انتشار : سه شنبه هجدهم تیر 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

روزنامه وطن امروز روز سه شنبه یازدهم تیرماه سال 92 در افشاگری جدیدی علیه شبکه من و تو از سوابق اخلاقی مدیر این شبکه پرده برداشت.

این روزنامه نوشت:

آقای کیوان عباسی مدیر شبکه من و تو که البته همزمان مدیر شبکه پورنوی‌ هاستلر تی‌وی در کانادا هم هست راه خیلی کثیفی برای درآمدزایی انتخاب کرده و آن راه هم چیزی نیست جز قاچاق دختران فریب‌خورده به کانادا برای سوء‌استفاده از آنها در ‌هاستلر و چند شبکه پورنوی دیگر.

حمید شبخیز، مدیر شبکه آی‌تی‌ان چندی پیش در فیس‌بوک خود مطلبی مبنی بر سنگ‌اندازی شبکه من و تو برای رفتن آی‌تی‌ان روی فرکانس من و تو نوشته بود. شبخیز قصد داشت با رفتن روی فرکانس شبکه من و تو بتواند مخاطبان بیشتری در ایران جذب کند ولی ظاهرا به گفته شبخیز، عوامل شبکه من و تو با لابی قدرتمندی که در دولت انگلیس دارند شبخیز را مجبور کردند فرکانس جدید خود را تغییر دهد.

شبخیز که به دلیل کم‌بیننده بودن شبکه آی‌تی‌ان و مشکلات عدیده این شبکه به دنبال ‌ترفندهای مختلف جهت جذب مخاطب است قصد داشت با رفتن روی فرکانس من و تو در زمان جابه‌جایی کانال‌ها در زمان پخش برنامه‌های کم‌بازدید شبکه من و تو، تماشاچیان را وادار به بازدید از شبکه خود کند. اینگونه ‌ترفندهای تبلیغاتی که شبخیز به دنبال آن است از انواعی از تبلیغات تلویزیونی است که معمولا برای فروش کالاهای بنجل و بی‌کیفیت یا مواردی مانند لوازم تقویت قوه باه از سوی فروشنده‌های دوره‌گرد و تقلبی استفاده می‌شود و کار شبخیز به جایی رسیده که حاضر شده از اینگونه کلاهبرداری‌های تلویزیونی برای جمع کردن مخاطب و البته کسب درآمد بیشتر از راه دروغ و دوز و کلک استفاده کند.

شبخیز در فیس‌بوک خود نوشته است: «چند روز پیش آقای اعتمادی از مسؤولان این شبکه با من تماس گرفت و کلی بد و بیراه نثارم کرد و مرا تهدید کرد که درباره لابی شبکه من و تو و مانع‌تراشی برای رفتن ما روی فرکانس حرفی نزنم در غیر این صورت برایم گران تمام می‌شود.

با این تهدید من مصمم‌تر شدم که پشت پرده کثیف این شبکه به ظاهر زیبا را برای مخاطبان عزیزم بیشتر روشن کنم. آقای کیوان عباسی، مدیر شبکه من و تو که البته همزمان مدیر شبکه پورنوی ‌هاستلر تی‌وی در کانادا هم هست راه خیلی کثیفی برای درآمدزایی انتخاب کرده و آن راه هم چیزی نیست جز قاچاق دختران فریب‌خورده به کانادا برای سوء‌استفاده از آنها در ‌هاستلر و چند شبکه پورنوی دیگر.

خانم رکسانا که برخی بینندگان شبکه من سال‌ها پیش وقتی خیلی جوان بود در شبکه من دیده بودند، به واسطه دوستی با خانم ایلگار مدت خیلی کوتاهی در آی‌تی‌ان کار کرده بود. هفته پیش رکسانا با من تماس گرفت و با‌ ترس و لرز ماجرای کار کردنش را در شبکه من و تو برایم گفت.

رکسانا که صدای خیلی خوب و قوی داشت به واسطه یکی از دوستان کیوان عباسی به این شبکه برای گویندگی رفته بود که به گفته خودش متاسفانه فریب عوامل این شبکه را خورده و بعد از رفتن به کانادا در دام این فریبکاران افتاده است.»

شبکه من و تو 



:: موضوعات مرتبط: کیوان عباسی، manoto1، www.manoto1.com، ندا جناب، سایت شبکه من و تو، سالومه سیدنیا
:: برچسب‌ها: دلالی دختران, شبکه من و تو, پخش زنده من و تو, پورنو, شبکه هاستلر
تاریخ انتشار : سه شنبه یازدهم تیر 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

حمید شب خیز مدیر شبکه آی تی ان مدتی پیش در فیس بوک خود مطلبی مبنی بر سنگ اندازی شبکه من و تو برای رفتن آی تی ان روی فرکانس من و تو نوشته بود. شب خیز قصد داشت با رفتن روی فرکانس شبکه من و تو بتواند مخاطبین بیشتری درایران جذب کند ولی ظاهرا عوامل من و تو تحمل هیچ رقیبی را ندارند و به گفته شب خیز با لابی قدرتمندی که در دولت انگلیس دارند شب خیز را مجبور کردند فرکانس جدید خود را تغییر دهد.

شب خیز در فیس بوک خود نوشته است :

«چند روز پیش اقای اعتمادی از مسئولین این شبکه با من تماس گرفت و کلی بد و بیراه نثارم کرد و من رو تهدید کرد که در رابطه با لابی شبکه من وتو و مانع تراشی برای رفتن ما روی فرکانس 11371حرفی نزنم در غیر این صورت برایم گران تمام می شود. با این تهدید من مصم تر شدم که پشت پرده کثیف این شبکه به ظاهر زیبا را برای مخاطبین عزیزم بیشتر روشن کنم. آقای کیوان عباسی مدیر شبکه من وتو که البته همزمان مدیر شبکه پورنوی هاستلر تی وی در کانادا هم هست راه خیلی کثیفی برای درآمد زایی انتخاب کرده و آن راه هم چیزی نیست جز قاچاق دختران فریب خورده به کانادا برای سوء استفاده از آنها در هاستلر و چند شبکه پورنوی دیگه.

خانم رکسانا که برخی از بینندگان شبکه من سالها پیش وقتی خیلی جوان بود اون رو در شبکه من دیده بودند ، به واسطه دوستی با خانم ایلگار مدت خیلی کوتاهی در آی تی ان کار کرده بود. هفته پیش رکسانا با من تماس گرفت و با ترس و لرز ماجرای کار کردن خودش رو در شبکه من و تو برایم گفت. رکسانا که صدای خیلی خوب و قوی داشت به واسطه یکی از دوستان کیوان عباسی به این شبکه برای گویندگی رفته بود که به گفته خودش متاسفانه فریب عوامل این شبکه را خورده و بعد از رفتن در کانادا در  دام این فریب کاران افتاده است.»

فیس بوک حمید شبخیز

چندی پیش نیز یکی دیگر از شبکه های لس آنجلسی که در مقابل شبکه من و تو ایستادگی کرده و واقعیتهایی از پشت پرده این شبکه افشا کرده بود دیری نگذشت که بساط شبکه اش برچیده شد.

مهران عبدشاه مدیر شبکه تعطیل شده (او آی پی ان) گفته بود: «به دلیل افشاگری هایی که علیه شبکه من و تو و ارتباطات گسترده آن با دولت انگلیس انجام داده بودم عوامل آن کاری کردند که  شبکه ام نتواند پخش ماهواره ای خود را ادامه دهد. انگلیسی ها خیلی قدرت دارند و همه چیز زیر سر این انگلیسی هاست؛ این انگلیس و عواملش همه کار از دستشان بر می آید.»

در بازار نه چندان گرم شبکه های ماهواره ای افشاگری ها و شاخ و شانه کشیدن مدیران این شبکه ها ماجرای تازه ایی نیست و این بار که حمید شب خیز دست به افشای عوامل پشت پرده شبکه من و تو زده است باید منتظر ماند و دید عاقبت شب خیز نیز به مانند مهران عبدشاه و شبکه او آی پی ان می شود یا خیر؟

جهت مشاهده ویدئوی مربوط به این خبر  کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: رها اعتمادی، سالومه سیدنیا، روشنا آکادمی، هاستلر تی وی، ندا جناب، سایت شبکه من و تو، شبکه من و تو1
:: برچسب‌ها: دلالی دختران, شبکه من و تو, کیوان عباسی, مدیر شبکه من و تو, حمید شبخیز
تاریخ انتشار : شنبه هشتم تیر 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE
شبکه من و تو: تا مردم ایران هستند چرا خر از قبرس وارد کنیم!

پانته آ مدیری

شبکه من و تو برای چندمین بار توهین به مردم  ایران را در دستور کار قرار داد. این شبکه انگلیسی با اهانت بی شرمانه  به مردم ایران و با جسارت به شعور ایرانیان ،مردم را به خر تشبیه کرد.

پانته آ مدیری سردبیر اناق خبر که همزمان در دوشبکه انگلیسی بی بی سی و من و تو مشغول به فعالیت می باشد، این بار نیز حق اربابان استعمار گر خود را ادا نموده و سناریوی اهانت به ایران و ایرانی را بار دیگر در این شبکه کلید زد.

وی که مسئولیت بخش سیاسی شبکه من و تو را بر عهده دارد در فیس بوک شخصی اش با اشاره به اتفاقات سال 88 در پی انتخاب اکثریت مردم ایران نوشت: «دقیقا 8 سال قبل مردم ایران به دلیل نفرت از هاشمی به احمدی نژاد رأی دادن و الان می خوان به هاشمی رأی بدهن، بعد میرن خر از قبرس وارد می کنند.»

فیس بوک شبکه من و تو
اتاق خبر شبکه من و تو

این اقدام بی ادبانه در حالی است که چندی پیش نیز در یکی از برنامه های  شبکه انگلیسی من و تو، یکی از قومیت های کشور عزیزمان را به سخره گرفت.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، شبکه من و تو که تا چندی پیش حمایت از کاندیدای خاص را در دستور کار قرار داده بود؛ پس از اعلام صلاحیت ها توسط شورای نگهبان سیاست تحریم را در پیش گرفته است هر چند پا به پای شبکه بی بی سی هنوز از احیای برخی رد صلاحیت شده ها قطع امید نکرده است.

جهت مشاهده ویدئوی توهین شبکه من و تو به قومیت های ایرانی کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: رها اعتمادی، سالی تاک، آکادمی گوگوش، manoto1، www.manoto1.com، من و تو پلاس، سایت شبکه من و تو
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو1, پانته آ مدیری, اتاق خبر, بی بی سی, انتخابات ریاست جمهوری
تاریخ انتشار : سه شنبه هفتم خرداد 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE
"در دنیای امروز مردم هر کشوری مطابق با نیازهای خود، رسانه مورد علاقشان را انتخاب کرده و

تمامی نیازهای اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... را از آن طریق برطرف می سازند."

این شروع مقاله ای است که چندی پیش سایت کانادایی "کانادا دات کام" درباره شبکه های ماهواره ای خصوصا رسانه های فارسی زبان منتشر کرده است.

این رسانه وابسته به دولت کانادا در این مقاله با نگاهی بر انتخابات ریاست جمهوری در ایران، ضمن اشاره به فتنه سال 88، سعی دارد چهره ای معصوم از رسانه های وابسته به غرب را به نمایش بگذارد. این در حالی است که سیاست های جانبدارانه رسانه ها و شبکه های ماهواره ای وابسته به غرب در مسأله سوریه، بحرین و دیگر کشورهای مورد تجاوز سیاست مداران غربی، بر همگان مشهود است.

manoto1

این سایت در ادامه مطلبش با اشاره به شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و پیشی گرفتن بی بی سی و صدای آمریکا از رقبای خود مدعی شد که شبکه من و تو توانسته است با برنامه های سرگرم کننده ای مثل آکادمی موسیقی گوگوش گوی سبقت را از آنان برباید.

"کانادا دات کام" مدعی شد شبکه من و تو با بودجه ای معادل نصف بودجه صدای آمریکا توانسته است بینندگان بیشتری را به خود اختصاص دهد. این رسانه نوشت: «در این بین شبکه های صدای آمریکا و بی بی سی توانستند بیشترین مخاطب را به خود اختصاص دهند اما با گذشت زمان شبکه تلویزیونی من و تو با نام تجاری  network  marjan television توانست با ارائه برنامه هایی مثل آکادمی موسیقی گوگوش و برنامه هایی با رنگ و لعاب متفاوت به رقیب جدی برای دیگر شبکه های ماهواره ای فارسی زبان تبدیل شود

این رسانه کانادایی در ادامه با اشاره به تاریخچه پدید آمدن شبکه من و تو و سوابق کاری کیوان عباسی، مدیر این شبکه نوشت: « شبکه تلویزیونی مرجان در سال 2009 توسط کیوان و مرجان عباسی در لندن راه اندازی شد. بسیاری از کارشناسان دلیل موفقیت این شبکه را سابقه رسانه ای کیوان عباسی معرفی کرده اند. کیوان عباسی بعد از گذراندن تحصیلات عالیه خود در دانشگاه شهر حیفا و آشنایی با میشل کلین توانست فعالیت خود را در زمینه رسانه با راه اندازی تلویزیون هاستلر کلید بزند

این سایت کانادایی در حالی از مدیریت کیوان عباسی در یک تلویزیون پورنو در کانادا خبر می دهد که برخی دیگر از شبکه های ماهواره ای پورنو با مدیریت ایرانیان خارج نشین در این کشور راه اندازی شده است. چندی پیش نیز مدیر شبکه نگین، یکی از این شبکه های مستقر در کانادا طی مطلبی از مدیریت کیوان عباسی در تلویزیون پورنوی هاستلر خبر داد

شبکه نگین تی وی

"کانادا دات کام" درباره شناخت کیوان عباسی از جوانان ایرانی و نحوه راه اندازی ببین تی وی چنین نوشت: «کیوان عباسی بعد از مدتی همکاری و آشنایی با تلویزیون های فارسی زبان و شناخت فعالیت های این بخش از جامعه ایرانی و ارتباط بیشتر با جوانان توانست تا ارتباط نزدیکی را با نسل جوان برقرار سازد. این تفکر باعث شد تا او در سال 2006 اولین شبکه اینترنتی فارسی زبان را راه اندازی نماید و با گروه جوان ببین تی وی نظر بسیاری از سرمایه گذاران رسانه ای را به خود جلب کند

سایت "کانادا دات کام" در ادامه با اشاره به جذب سرمایه گذاران شرکت های تجاری و تأسیس شبکه تلویزیونی مرجان در سال 2009 از سرمایه گذاری رابرت بالیوزی در این شبکه خبر داد.

(خاطر نشان می سازد رابرت بالیوزی پسر حسن موقر بالیوزی بنیان گذار بخش فارسی بی بی

سی و از سر سپرده های بهائیان می باشد.)

این رسانه دولتی کشور کانادا که پا فشاری بر خصوصی بودن شرکت تلویزیونی مرجان دارد در پایان ضمن اشاره به اظهارات یکی از کارکنان سابق شبکه من و تو، از افرادی که این ویدئو را منتشر کردند انتقاد کرد.

"کانادا دات کام" نوشت: «مخالفین شبکه من و تو چندی پیش با ورود به حریم خصوصی یکی از عوامل سابق شبکه من و تو و انتشار ویدئوی خصوصی وی در اینترنت وارد حریم خصوصی افراد شده و آن را نقض کردند

شایان ذکر است چندی پیش سایت بالاترین نیز طی مطلبی از کلیپ لو رفته یکی از کارکنان زن شبکه من و تو خبر داد.

سایت بالاترین

این ویدئو که به صورت تماس با اسکایپ می باشد یکی از عوامل جدا شده من و تو و برنامه ساز این شبکه ضمن اشاره به زیر نظر بودن کارکنان شبکه من و تو در انگلیس و کنترل تماس های آنان، از سوء استفاده و قاچاق دختران ایرانی توسط مدیریت شبکه من و تو پرده برداشت. وی در مکالمه اش چنین می گوید: «بعضی از دخترانی که با هزار امید و آرزو برای کار در شبکه معرفی می شدند توسط مدیریت شبکه به کانادا فرستاده و به تلویزویون هاستلر معرفی می شدند

این در حالی است که تا کنون شبکه من و تو هیچ پاسخی به عملکردش و قاچاق دختران پاک ایرانی نداشته است. دخترانی که فریاد آنان به هیچ کس نمی رسد و پدر و مادر آنان باید بنشینند و پرپر شدن دختر معصومشان را نظاره کنند.

گفتنی است چندی پیش نیز تلویزیون "العربیه" و روزنامه انگلیسی "فایننشیال تایمز" در اقدامی مشابه با سایت کانادایی "کانادا دات کام" در حمایت از شبکه من و تو گزارشی از این شبکه را ارائه کردند.

روزنامه انگلیسی

العربیه و فایننشیال تایمز که منکر تأثیر شبکه های ماهواره ای بر سبک زندگی یک ملت است در این گزارش سعی دارند شبکه من و تو را یک شبکه تفریحی معرفی کنند که هیچ دخالتی در سیاست های داخلی ایران ندارد. سناریویی که بعد از شکست تلویزیون های سیاسی به خصوص شبکه بی بی سی و موضع گیری های آن ها از سوی غرب تغییر کرد و در برنامه های تفریحی شبکه من و تو هویدا گردید.

پروژه ای که من و تو با استفاده از آن حرف ها و عقده های سیاسی اربابانش را با قالب هایی متفاوت به خورد بینندگانش می دهد.

دلالی دختران 

جهت مشاهده کلیپ حمایت العربیه از من و تو و ویدئوی لو رفته یکی از کارکنان شبکه من و تو کلیک کنید

جهت مشاهده کامل ویدئوی لو رفته یکی از کارکنان شبکه من و تو کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: رها اعتمادی، آکادمی گوگوش، مدیر شبکه من و تو، هاستلر تی وی، www.manoto1.com، اتاق خبر، سایت شبکه من و تو
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو1, manoto1, دلالی دختران, پخش زنده شبکه من و تو, بی بی سی
تاریخ انتشار : دوشنبه شانزدهم اردیبهشت 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

پانته آمدیری سردبیر بخش خبری شبکه من و تو که جسته و گریخته در برنامه های دیگر شبکه نیز دستی بر آتش دارد و از تهیه کنندگان شبکه من و تو محسوب می شود در اقدامی صهیونیستی با شبکه بی بی سی ...

پانته آمدیری سردبیر بخش خبری شبکه من و تو که جسته و گریخته در برنامه های دیگر شبکه نیز دستی بر آتش دارد و از تهیه کنندگان شبکه من و تو محسوب می شود در اقدامی صهیونیستی با شبکه بی بی سی برای ساخت مستند هلوکاست که در حمایت از توهم سوزانده شدن یهودیان توسط مردم بی دفاع فلسطین تولید شده بود همکاری کرده و دوبله این مستند را به عهده گرفت.

پانته آمدیری متولد 1350 استان کرمانشاه محله فیض آباد است. محلهٔ فیض‌آباد یکی از قدیمی ترین محله های کرمانشاه است  و در نزدیکی یکی از پنج دروازه ورودی به شهر قرار داشته که در میان کرمانشاهیان به دروازهٔ یهودی‌ها معروف بوده ‌است. طایفه مدیری ها از طوایف یهودی در کرمانشاه به حساب می آید و پانته آ نیز یک یهودی زاده است.

پدر پانته آ مدیری یکی از بزرگان یهود در کرمانشاه بود. هر ماه بزرگان شهر در خانه آنها جمع می شدند و در مورد فعالیت های قومی و مذهبی در کرمانشاه و حتی استان های دیگر بحث می کردند. در آخر نیز هر شخص به فراخور مسئولیتی که داشت هزینه ای در راستای تقویت قوم یهود در ایران پرداخت می کرد. هزینه های جمع شده در صندوقی که مدیریت آن را محسن مدیری (پدر پانته آ) بر عهده داشت قرار داده می شد تا طبق زمان بندی و اولویت های قوم، خرج و مصرف شود. هزینه های موجود به اضافه کمک هایی که ساواک و ارگان های دیگر به این صندوق می کردند همه و همه در دست پدر پانته آ مدیری بود. نام گروه و جلسه فوقYFK   (مخفف یهودیان فعال کرمانشاه) است. این گروه هم اکنون در شهرستان کرند است ولی از لحاظ  کمیت افراد گروه بسیار کمتر شده و به تبع آن نیز فعالیت ها دیگر حالت سابق را ندارد. علت اصلی کم رنگ شدن فعالیت گروه YFK  (یهودیان فعال کرمانشاه) مهاجرت اکثر این یهودیان در سال های بعد از انقلاب به اسرائیل است. هدف سران صهیونیستی از این مهاجرت تشکیل دولت یهود در سرزمین موعود یهودیان، یعنی همان فلسطین اشغالی است. بعدها محسن مدیری به دلایل مختلف از رهبری گروه YFK   کنار گذاشته شد.

پانته آ مدیری هم اینک نیز در برنامه خبری شبکه من وتو و بخش تونل زمان برنامه به ظاهر اجتماعی من و تو پلاس خبر هایی را در حمایت از اقدامات غیر انسانی صهیونیست ها بر علیه مردم بی دفاع فلسطین نقل می کند و اصالت خود را که یک یهودی زاده است حفظ کرده است.

انگلیس که خود بزرگ شده  صهیونیست است هیچگاه به ارباب خود پشت نکرده و تمام امکانات خود از جمله شبکه های فارسی زبان وابسته، مانند من و تو و بی بی سی را برای اهداف صهیونیست ها و سیاست های آنان به خط کرده و برای این امر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند حال آنکه عوامل شبکه نیز خود یهودی زاده و صهیونیست یاشند.



:: موضوعات مرتبط: رها اعتمادی، سالی تاک، آکادمی گوگوش، manoto1، www.manoto1.com، بفرمائید شام، سایت شبکه من و تو
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو1, manoto1, پانته آ مدیری, لیست برنامه های شبکه من و تو, بی بی سی
تاریخ انتشار : دوشنبه نهم اردیبهشت 1392 |
نوشته شده توسط : LONDON EYE

شبکه من و تو با اعتراف به دستکاری در نظرسنجی، آرای مخاطبینش را در یک چشم به هم زدن وارونه کرد.

"از ابتدای هر هفته، نظر سنجی در سایت شبکه قرار می دهیم تا در موضوعات مختلف نظرات مخاطبین را به دست آورده و در ابتدای هفته آینده در همین برنامه آن را بررسی و اعلام می کنیم."

متن فوق اظهارات مجری برنامه اتاق خبر شبکه من و تو، در تاریخ سوم اسفندماه می باشد. بنا بر وعده ی این شبکه در تاریخ 5 اسفند ماه نظر سنجی ای مبنی بر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آینده در سایت گذاشته شد که "آیا شما قصد شرکت در انتخابات آینده ریاست جمهوری را دارید؟"

طناز فتحی اتاق خبر شبکه من و تو1

رخداد خبر سازی که پیرو این نظر سنجی فضای سایبری را به خود در گیر کرد، انقلابی بود که در کمتر از یک چشم به هم زدن در  آراء مخاطبین صورت گرفت.

نظرسنجی سایت شبککه من و تو

سایت بالاترین در این باره می نویسد: "از عجایب این نظر سنجی، تغییر صد و هشتاد درجه ای آراء شرکت کنندگان در کمتر از یک چشم به هم زدن می باشد. آرائی که در ظرف شش روز، به حد 61.9% موافق شرکت در انتخابات و 32.1% مخالف شرکت در انتخابات و 6% رای ممتنع، رسیده بود، به صورت معجزه آسایی در ظرف یک دقیقه در تاریخ 1391/12/10 به این صورت تغییر کرد:

36.9% موافق شرکت در انتخابات

59.5% مخالف شرکت در انتخابات

3.6% ممتنع

سایت بالاترین

این در حالی ست که ظرف این شش روز به صورت روزانه ده درصد به آراء موافقین (رنگ آبی در تصویر) اضافه می شد."

بالاترین با اشاره به نحوه محاسبه رأی در شبکه من و تو می افزاید: "از دیگر مستندات دموکراسی به سبک من و تو، آراء کیفی بود. به نحوی که هر 8 عدد رای مخالف شرکت در انتخابات، 0.1% به میزان آراء مخالفین اضافه می شد در حالی که هر 0.1% آراء موافق نیازمند 80 عدد رای می باشد."

شبکه من و تو پس از این اتفاق در اقدامی انفعالی در برنامه "جواب" به تاریخ شنبه 12/12/91 گفت: "متوجه شدیم بعد از چند ساعت از گذاشتن نظر سنجی از یک کامپیوتر تعداد زیادی رای داده شده، لذا نتیجه نظر سنجی را به رقم واقعی تغییر دادیم. "

انتخابات ریاست جمهوری

در این بین پس از دستکاری آشکار شبکه من و تو در نظر سنجی، سوالاتی در ذهن مخاطبین پیش آمده است:

1- ادعای این شبکه مبنی بر شرکت گسترده از یک کامپیوتر در نظر سنجی امری است غیر طبیعی و  نیازمند سند است! لذا  این شبکه می بایست ادعای فوق را ثابت کند.

2- اعتراف صریح شبکه مبنی بر دستکاری در نظر سنجی، آیا این سوال را  به ذهن هر بیننده ایجاد نمی کند که تمامی نظر سنجی های پیشین سایت دستکاری شده اند و در نظرسنجی های آینده نیز احتمال دستکاری آن وجود دارد؟

3- افشاگری گسترده در فضای سایبری، شبکه من و تو را وادار کرد تا ضمن اعتراف به تقلب در نظر سنجی، به واکنشی انفعالی، دست زده و تعداد بسیار زیادی از آراء موافقین حضور در انتخابات را منتسب به یک کامپیوتر نامعلوم کند!

این در حالی است که تمام مخاطبینی که طی هفته گذشته در نظر سنجی سایت شرکت کرده اند، پیشرفت تدریجی آراء موافقین برای ایشان مشهود بوده است، اما در روزهای پایانی نظرسنجی در کم تر از چند دقیقه یا بنابر گفته ی عوامل شبکه من و تو طی چند ساعت آراء بر می گردد.

بر مخاطبین این شبکه پوشیده نیست پیشرفت تدریجی آراء موافقین حضور در انتخابات حکایت از این دارد که کامپیوتر مذکور، جز در خدمت پیشرفت آراء مخالفین نبوده است، چرا که تغییر چند دقیقه ای آراء متعلق به عدم شرکت در انتخابات بوده است نه موافقین شرکت.

اینجا همان بزنگاه ماجراست که شبکه من و تو طی اقدامی ناشیانه و از سر دستپاچگی تقلب خودکرده را به گردن کامپیوتری می اندازد که تعداد زیادی رای را به موافقین شرکت در انتخابات داده است.

4- اگر ادعای شبکه درست باشد که در عرض چند ساعت متوجه وجود کامپیوتری شده اند که تعداد زیادی رای را به موافقت شرکت در انتخابات داده است، این سوال مطرح است که چرا همان روز اول نتایج را دستکاری و به تعبیر خودشان به رقم واقعی نرسانده اند.

آنچه پرواضح است تقلب این شبکه در روز پایانی نظرسنجی است دقیقا زمانی که برخلاف میل باطنی شان میزان موافقین شرکت در انتخابات دو برابر مخالفین بوده است.

نکته مهم:

بی شک یادمان نرفته است میدان داری شبکه های ماهواره ای را در حمایت از کمیته صیانت آرا، اکنون سوال این است ؛ وقتی خود شبکه من و تو برگزارکننده نظرسنجی ای است که خود ناظر آن است و اینگونه در آراء (حتی آراء مخالفین) دست کاری کرده و به نوعی نتیجه را مهندسی می کند و نمی تواند از رأی و اندیشه مردم محافظت کرده و امانت داری کند، آیا حق این را دارد که ادعای ایجاد کمیته صیانت از آرا را نسبت به هر انتخاباتی در هر زمینه ای داشته باشد و یا حتی اساسا شأن قضاوت در خصوص صلاحیت دیگران را دارد؟

نکته دیگری که نباید از ذهن دور بماند دلیل اصلاح است. مجری در این ویدئو مدعی می شود که به دلیل مقایسه نظرسنجی سایت با نظرسنجی صفحه اتاق خبر متوجه اشتباه در نتیجه نظرسنجی شده اند، از کجا می شود فهمید که همه کسانی که در نظرسنجی صفحه اتاق خبر رأی داده اند، در این نظرسنجی هم شرکت کرده اند یا برعکس؟! به نظر می رسد ایدئولوژی شبکه من و تو مشکل دارد. اگر قیاس دلیل این شبکه است پس بی شک می توان این سوال را پرسید که چه تضمینی هست که در سایر برنامه های این شبکه مثل آکادمی موسیقی گوگوش و ... نتایج بر اساس قیاس نباشد؟

در پایان خاطر نشان می سازد، فارغ از اهانت شبکه به شعور مخاطبین، بر فرض که مخاطبین بپذیرند کامپیوتری وجود داشته و آراء شرکت کنندگان در انتخابات را مدیریت کرده است، اولین سوالی که به ذهن می رسد این است که از یک طرف نظر سنجی ای که با یک کامپیوتر تغییر می کند چگونه قابل اعتماد است؟

از طرف دیگر، از فرضیه ی سست و آسیب پذیر بودن فضای سایبری شبکه که بگذریم، خود شبکه معترف به دستکاری در آراء می باشد، بنابراین در هر دو صورت، هیچ کدام از نظر سنجی های شبکه قابل اعتماد نیست!



:: موضوعات مرتبط: manoto1، www.manoto1.com، اتاق خبر، پانته آ مدیری، ندا جناب، سایت شبکه من و تو
:: برچسب‌ها: شبکه من و تو1, manoto1, سایت شبکه من و تو, انتخابات ریاست جمهوری, اتاق خبر شبکه من و تو
تاریخ انتشار : یکشنبه یکم اردیبهشت 1392 |